Pentru a corecta aceasta “eroare”, acesta a angajat edo Competition sa faca oarece modificari, printre care si instalarea unei noi unitati centrale.
Ca rezultat, motorul V8 de 4,7 litri twin-supercharged atinge momentul-motor maxim la o turatie mai joasa, in timp ce puterea a urcat la 891 CP. In plus, viteza maxima de 390 km/h a fost “putin redusa”.
De asemenea, pentru a face schimbarea rapoartelor de transmisie mai lina, inginerii de la edo au desfacut cutia de viteze si au inlocuit bucsele din plastic cu unele Uniball. Acest lucru a avut ca efect o acceleratie mai eficienta si o mai buna manevrabilitate a masinii.
In interior, masina a fost retapitata cu piele alcantara, a primit o noua consola centrala, un nou sistem infotainment si un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri ce afiseaza rezultatele pe un display integrat in bord.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!