No SSO cookie

Koenigsegg CCR: Nu sunt masina.... sunt racheta!

voteaza
(0/ 0)
Koenigsegg CCR: Nu sunt masina.... sunt racheta!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Koenigsegg, binecunoscut în lumea bună a constructorilor auto pentru performanţele de excepţie ale supermaşinilor realizate, aduce în acest an un nou suflu în această direcţie prezentând ceea ce el numeşte - atât de simplu - CCR.

 
 
[poza1s]La un timp relativ scurt după ce a intrat în cartea recordurilor cu cea mai puternică maşină de producţie din lume - CC8S - Koenigsegg arată că nu a adormit pe lauri şi că este în stare să facă vâlvă în continuare. CCR se prezintă mai întâi printr-un design futuristic, superaerodinamic şi prin performanţele sale - 806 CP şi un cuplu maxim de 920 Nm. O altă caracteristică este greutatea redusă, de numai 1.180 kilograme. Motorul puternic, aspectul insolit, maniera de abordare a şoselei....poate acestea sunt doar [poza2s]cuvinte... Koenigsegg oferă cu adevărat plăcere. În sprijinul acestor afirmaţii, constructorul aduce câteva cifre, precum o acceleraţie de 0 -100 km/oră în doar 3,2 secunde sau parcurgerea unui sfert de milă în nouă secunde, viteza finală fiind de 235 km/oră! La acestea se adaugă viteza maximă foarte apropiată de 400 de km/oră şi un consum de drum de 13 litri/100 km. Este îndeajuns pentru orice iubitor de maşini... Motorul este un V8 din aluminiu, [poza3s]cu 4 valve pe cilindru şi cu o capacitate de 4,7 litri. Greutatea sa este de doar 215 kg, însă acest lucru contribuie hotărâtor la performanţele maşini, şi nu întinează cu nimic puterea amintită - 806 CP la 6.900 rot/min. În ce priveşte echipamentele, poate singurul care merită a fi menţionat este acoperişul detaşabil, gata să ofere o briză plăcută la viteze reduse sau adevărate tornade când acceleraţia este apăsată la maximum....... [poza4s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3206 :: 22.18MB