No SSO cookie

Koenigsegg CCR: Nu sunt masina.... sunt racheta!

voteaza
(0/ 0)
Koenigsegg CCR: Nu sunt masina.... sunt racheta!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Koenigsegg, binecunoscut în lumea bună a constructorilor auto pentru performanţele de excepţie ale supermaşinilor realizate, aduce în acest an un nou suflu în această direcţie prezentând ceea ce el numeşte - atât de simplu - CCR.

 
 
[poza1s]La un timp relativ scurt după ce a intrat în cartea recordurilor cu cea mai puternică maşină de producţie din lume - CC8S - Koenigsegg arată că nu a adormit pe lauri şi că este în stare să facă vâlvă în continuare. CCR se prezintă mai întâi printr-un design futuristic, superaerodinamic şi prin performanţele sale - 806 CP şi un cuplu maxim de 920 Nm. O altă caracteristică este greutatea redusă, de numai 1.180 kilograme. Motorul puternic, aspectul insolit, maniera de abordare a şoselei....poate acestea sunt doar [poza2s]cuvinte... Koenigsegg oferă cu adevărat plăcere. În sprijinul acestor afirmaţii, constructorul aduce câteva cifre, precum o acceleraţie de 0 -100 km/oră în doar 3,2 secunde sau parcurgerea unui sfert de milă în nouă secunde, viteza finală fiind de 235 km/oră! La acestea se adaugă viteza maximă foarte apropiată de 400 de km/oră şi un consum de drum de 13 litri/100 km. Este îndeajuns pentru orice iubitor de maşini... Motorul este un V8 din aluminiu, [poza3s]cu 4 valve pe cilindru şi cu o capacitate de 4,7 litri. Greutatea sa este de doar 215 kg, însă acest lucru contribuie hotărâtor la performanţele maşini, şi nu întinează cu nimic puterea amintită - 806 CP la 6.900 rot/min. În ce priveşte echipamentele, poate singurul care merită a fi menţionat este acoperişul detaşabil, gata să ofere o briză plăcută la viteze reduse sau adevărate tornade când acceleraţia este apăsată la maximum....... [poza4s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1269 :: 17.76MB