No SSO cookie

Koenigsegg Agera R - Detalii tehnice complete

voteaza
(0/ 0)
Koenigsegg Agera R - Detalii tehnice complete
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu 1.115 cai-putere si un sprint 0-100 km/h de 2,9 secunde, Koenigsegg Agera R se poate bate de la egal la egal cu orice supercar inventat pana acum. Daca cifrele de mai inainte nu v-au trezit interesul, mai adaugam una: acceleratie laterala 1,6g.

 
 
 

Producatorul suedez s-a incumetat sa dea publicitatii fisa tehnica completa a lui Agera R, prezentata deja publicului la Geneva Auto Show. Daca nu stiati, unicul - deocamdata - exemplar a fost deja cumparat de unul dintre membrii familiei legale din Oman. Lasand aspectul exterior deoparte pentru ca oricum nu conteaza la viteza cu care merge masina, iata lista cu ce se ascunde sub numele de Agera R, o lectura usoara, asa de duminica...

 

Performanta

Putere maxima: 1.115 CP @ 6.900 rpm, zona rosie la 7.250 rpm

Cuplu-maxim: peste 1.000 Nm intre 2.700-6.170 rpm

Cuplu-maxim constructiv: 1.200 Nm la 4.100 rpm

Acceleratie 0-100 km/h: 2,9 secunde

Deceleratie 200-0 km/h: 7,5 secunde

Ciclu 0-200-0 km/h: 12,7 secunde

Distanta de franare 100-0 km/h: 30,5 metri

Acceleratie laterala in viraj: 1,6g

 

Consum combustibil extraurban: 12,5 l/100 km; Combinat: 14,7 l/100 km
Raport putere/greutate: 1,19kg/CP (greutate la gol)

Repartizare greutate pe axe: 45% fata, 55% spate

Nivel de poluare: Euro V

 

Aerodinamica
Coeficient Cd: 0,33 - 0,37 cu aripa deportanta adaptiva

Arie frontala: 1,873 m2

Forta de apasare la 250 km/h: 300 kg
Suprafata plata sub sasiu, tunele Venturi in spatele sasiului/caroseriei


Dimensiuni

Lungime totala: 4.293 mm

Latime totala: 1.996 mm

Inaltime totala: 1.120 mm

Garda la sol: 100 mm fata/spate

Ampatament: 2.662 mm
Ecartament: 1.700 mm fata, 1.650 mm spate

Console: 885 mm fata, 752 mm spate
Capacitate rezervor: 80 litri

Capacitate portbagaj: 120 litri

Greutate la gol: 1.330 kg

Greutate in ordine de mers: 1.435 kg
Greutate maxim acceptata: 1.650 kg (rezervor plin, 2 pasageri, portbagaj plin)

Sasiu
Structura de tip fagure din fibra de carbon si aluminiu, rezervoarele de combustibil integrate pentru repartizarea optima a greutatii si siguranta

Rigiditatea torsionala a monococii: 65.000 Nm/grad

Greutate in clusiv rezervoarele: 70 kg

 

Suspensii fata/spate: brate dublu-suprapuse, amortizoare ajustabile VPS gaz-hidraulice, sistem Rear Triplex Dumper (RTD) in spate

Garda la sol ajustabila controlata electronic, sub-cadru Crom-Molibden in fata, cu elemente de siguranta integrate, structura optimizata inertial in spate, bare antiruliu progresive ultrausoare Koenigsegg Z-style

Motor
Koenigsegg din aluminiu, 5,0 litri V8, 4 valve pe cilindru, DOHC (Double Overhead Camshafts)

Rata compresie: 9.0:1

Cursa x Alezaj: 91.7 mm x 95,25 mm

Injectie secventiala multipoint, Twin turbo, ungere uscata, conducte de aductie din fibra de carbon, sistem de evacuare Inconel acoperit cu ceramica

Greutate: 197 kg


Transmisie

Dublu-ambreiaj 7 rapoarte special dezvoltata, comenzi pe volan, diferential electronic
Directie

TRW electro-hidraulica, cu cremaliera, servoasistata, 2,7 tururi ciclu total stanga-dreapta

Distanta de intoarcere intre borduri: 11 metri

Frane

Fata: discuri ceramice ventilate, diametru 397 mm, latime 40 mm, 6 pistoane, servo-asistata

Spate: discuri ceramice ventilate, diametru 380 mm, latime 34 mm, 4 pistoane, servo-asistata

Sistem de control al tractiunii F1-Style pentru performante optimizate, 5 programe de functionare presetate

 

Roti si anvelope

Jante din aluminiu Koenigsegg cu prindere centrala, VGR (Vortex Generating Rims), 19 x 9,5 inch (fata), 20 x 12,5 inch (spate)

Anvelope Michelin Supersport comanda speciala, unidirectionale cu cale de rulare asimetrica, 265/35 in fata si 345/30 in spate, rating de viteza +420 km/h

Caroserie
Doua portiere, doua locuri si hardtop demontabil, depozitabil sub capota fata. Caroserie din kevlar si fibra de carbon cu intarituri de tip sandwich, canale de aerisire din carbon in zona rotilor.


Sistem electric
Semiconductori digitali solid-state, fara sigurante sau relee; unitatea centrala cu Can-bus si complet programabila

Echipament si dotari

Airbaguri duale, hardtop detasabil cu plafon din sticla, geamuri actionate electric, aripa deportanta adaptiva, coloana de directie si pedalierul ajustabile, scaune ajustabile in inaltime si pe adancime, frane de carbon cu Sport ABS, centuri in 4 puncte pentru utilizarea pe circuit, navigatie prin satelit, baterie Intelligent LifePo4, player MP3, conexiune USB, sistem de climazare, sistem de atentionare si informare digital, senzor G, alarma, sistem de monitorizare a presiunii in pneuri, cheie din argint, covorase din piele naturala, prelata depozitare hardtop, prelata masina

 

Echipament extra
Genti de calatorie comanda speciala, comenzi speciale pentru materiale interior si culori, elemente de caroserie din carbon vizibile, sistem de evacuare Inconel, camera de asistenta la parcare, scaune incalzite, suport ski-uri portbagaj, skiuri comanda speciala, pachet roti de iarna, 3 ani garantie.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

+420 km/h

scris de Anonim

Si viteza maxima care este?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2787 :: 18.7MB