No SSO cookie

Kimi Raikkonen, la prima cursa cu Citroen WRC in Arctic Rally din Laponia

voteaza
(0/ 0)
Kimi Raikkonen, la prima cursa cu Citroen WRC in Arctic Rally din Laponia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kimi Raikkonen va concura cu un Citroen C4 WRC in Arctic Rally din Laponia.

 
 

Citroen Racing Technologies va inscrie doua modele C4 WRC in Arctic Rally din Laponia, competitie care se va desfasura in perioada 28-30 ianuarie. Masinile vor fi pilotate de echipajele Dani Sordo/Marc Marti si Kimi Raikkonen/Kaj Lindstrom. Programata cu doar doua saptamani inaintea Raliului Suediei, prima etapa din Campionatul Mondial de Raliuri FIA 2010, etapa din Laponia este oportunitatea ideala pentru echipa Citroen sa testeze masinile in conditii similare cu cele din Suedia. Programata cu doua saptamani inainte de Raliul Suediei (11-14 februarie), etapa din Laponia este ideala pentru ca cele doua echipaje Citroën sa adune experienta pe zapada si gheata.


Kimi Raikkonen va avea foarte multe lucruri noi de descoperit, la prima sa cursa in culorile Citroen. „Am avut ocazia sa merg putin cu modelul C4 in cadrul unei sesiuni de teste organizata pe pista de langa sediul Citroën Racing”, a dezvaluit finlandezul. „Acest raliu este oportunitatea perfecta pentru mine sa lucrez cu echipa in conditii de cursa si sa adun cat mai multa experienta cu masina. Am concurat aici si anul trecut impreuna cu Kaj, copilotul meu, iar traseul este aproape acelasi. Cred ca acest lucru ne va fi de mare ajutor.”

Robert Gherghe


 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3128 :: 22.19MB