KIA Spectra 2010 este complet nou, de roti pana la plafon. Modelul de 5 usi azre si un frate mai mic, un coupe, care va fi scos de pe banda de productie la doua luni dupa sedan.
Sedanul va fi echipat cun un motor in 4 cilindri, de 2,4l, DOHC, din care va razbate o putere estimata de 162 CP.
Masina beneficiaza de un design complet nou, cu cativa centimetri mai lunga si mai lata, dar si cu o garda la sol mai redusa decat Spectra existenta. Structura masinii foloseste cu 63% mai mult oteluri de inalt aliaj, iar rotile au fost mutate mult inspre marginile caroseriei. Toate acestea reduc drastic comportamentul inadecvat la viraje si suprasolicitari in viteze superioare.
Motorul aduce si el o briza intinerita cu 24 CP fata de modelul precedent,
In mod evident, KIA pune de aceasta data mai mult accent pe sportivitatea masinilor sale, iar coupeul se asteapta a fi cel mai sportiv, cu posibilitatea echiparii sale cu un motor mult mai mare si mai puternic.
KIA anunta o atat de dramatica schimbare a noii Spectra, incat o posibila redenumire a modelului, poate capata un sens pertinent. In calcul au fost luate trei variante: Forte (actuala denumire a Spetrei in Coreea), Cerato (numele pe care-l poarta Spectra in afara Coreei si SUA) si Spectra. Pana la aceasta ora, Forte pare sa fie varianta preferata, dar nimic nu este inca sigur.
Corvin
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!