Hatchback-ul coreean a primit, pe langa un aspect exterior imbunatatit, si o serie de noi tehnologii si motorizari mai eficiente si mai putin poluante.
Astfel, un nou motor de 1,6 litri cu injectie directa ofera o putere de 135 CP (cu 11% mai mult decat motorul pe care il inlocuieste) si un cuplu de 164 Nm. Acest motor, cuplat la o noua transmisie automata cu sase rapoarte, ofera un consum mediu de 6,9 litri / 100 km.
Pentru cei ce doresc mai multa putere, este disponibil si un propulsor de 2 litri cu patru cilindri, ce livreaza 160 CP si 193 Nm, ce poate fi cuplat la o transmisie cu sase rapoarte, fie manuala, fie automata. Acest motor este de altfel dotare standard pentru modele KIA Soul+, KIA Soul! si KIA Soul Sport. In cazul sau, consumul mediu de benzina este de doar 7,1 litri la 100 km parcursi, potrivit datelor furnizate de firma coreeana.
Fata de versiunea anterioara, KIA Soul facelift se diferentiaza in ceea ce priveste exteriorul prin farurile cu tehnologie LED, o capota redesenata si noi spoilere in fata si in spate. Forma de ansamblu a modelului a fost rafinata, pentru ii oferi lui Soul o silueta mai dinamica.
In interior, sunt acum disponibile un sistem audio premium si un sistem de infotainment cu interfata UVO. Cel de-al doilea este oferit ca dotare standard pentru pachetul de design premium, care mai include scaune-fata incalzite electric, tapiterie din piele, sistem automat de climatizare, un sistem de navigatie prin satelit de ultima generatie si buton de pornire start/stop.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!