Inspirat de liniile lui XJ, modelul improspatat a primit o noua parte frontala cu o grila revizuita si faruri bi-xenon cu lumini de drum cu tehnologie LED integrate. Noua este si forma capotei fata, cea a aripilor-fata precum si cea a spoilerului-spate.
In interior, desi imbunatatirile sunt destul de putin vizibile, pe lista elementelor noi se afla scaunele mai confortabile, butoane revizuite, afisaje digitale si un nou sistem de infotainment cu ecran tactil de sapte inci.
In ceea ce priveste motorizarea, gama este preluata in majoritate de la versiunile pre-facelift, cu exceptia unui nou motor diesel de 2,2 litri cu patru cilindri, ce produce 190 CP si 450 Nm. Acesta este conectat la o transmisie automata cu opt rapoarte si ii permite masinii sa asigure un sprint 0-100 km/h de 8,5 secunde, sa atinga o viteza maxima de 225 km/h, in timp ce consumul mediu ramane la nivelul de 5,4 litri/100 km parcursi iar emisiile poluante la 149 g/km.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!