No SSO cookie

J.D. Power and Associates: Toyota a ocupat primul loc în topul inaugural al satisfactiei clientilor din Mexic

voteaza
(0/ 0)
J.D. Power and Associates: Toyota a ocupat primul loc în topul inaugural al satisfactiei clientilor din Mexic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a fost cotată pe cea mai înaltă poziţie în topul satisfacţiei posesorilor de automobile din Mexic, chiar de la prima ediţie, în ciuda faptului că marca japoneză a intrat pe această piaţă doar din anul 2002, se arată într-un studiu al J.D. Power and Associates, realizat pe 26 august.

 
 
[poza1s]Studiul inaugural, care se bazează pe interviurile acordate de un număr de 3,577 şoferi auto posesori de automobile de fabricaţie 2002 şi 2003, a pus faţă în faţă, pentru întâia oară în Mexic, consumatorii şi producătorii de autovehicule. Obiectul studiului a fost satisfacţia clienţilor în funcţie de modelul deţinut. Satisfacţia generală a avut la bază câteva din experienţele proprii, cu referire la calitatea şi fiabilitatea vehiculului, aspectul general al maşinii - care măsoară satisfacţia [poza2s]vis-avis de design, stil, comfort şi performanţe, precum şi serviciile post vânzare ale dealerului, care includ satisfacţia la service şi întreţinere. Toyota a avut cea mai bună cotaţie în acest clasament, depăşind toate celelalte mărci ale pieţii, chiar dacă unele dintre acestea depăşesc cu mult ca volum al vânzărilor piaţa pe care o are marca japoneză. Cele mai bune rezultate pentru Toyota s-au situat în sectorul de întreţinere, precum şi la calitate şi fiabilitate. [poza3s]Honda, concurent care a penetrat piaţa mexicană în 1995, s-a apropiat mult de Tozota în topul satisfacţiei, performanţele mărcii fiind în zona de aspect al maşinii şi servicii post vânzare şi reparaţii. "Faptul că Toyota şi Honda, două mărci relativ abia intrate pe piaţa din Mexic, au creat deja o puternică impresie în rândul cumpărătorilo ilustrează faptul că această piaţă dispune de un puternic potenţial şi de o concurenţă reală în rândul producătorilor auto. Creşterea competiţiei şi majorarea producţiei, creearea unui surplus şi schimbarea opţiunii clienţilor face ca aşteptările pe care le au cumpărătorii de maşini noi să se ridice la noi standarde, apreciază unul dintre oficialii JD Power. Cea mai înaltă rată medie a satisfacţiei clienţilor la nivelul întregii industrii auto din Mexic a atins un nivel de 687 de puncte din 1.000 posibile în index. După Toyota şi Honda, urmează în topul satisfacţiei - ratificate peste media generală a pieţei, Pontiac, Jeep, Nissan, Chrysler, Dodge şi Renault. Chiar dacă nivelurile satisfacţiei sunt, în general destul de ridicate, totuşi, circa 65% dintre posesorii de vehicule au acuzat una sau două probleme ale maşinii, în vreme ce restul de 35% au întâmpinat mai mult de trei probleme.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2038 :: 22.1MB