No SSO cookie

Istorie Auto: Renault Espace F1, regele MPV-urilor

voteaza
(0/ 0)
Istorie Auto: Renault Espace F1, regele MPV-urilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a creat modelul Espace F1 in 1995 pentru a sarbatori 10 ani de existenta a MPV-ului francez, dar si 10 ani de Formula 1. Modelul Renault Espace F1 este pana in ziua de azi cel mai puternic MPV din lume.

 
 
Renault Espace este considerat modelul care a dus la dezvoltarea segmentului MPV. Modelul Espace a fost lansat in 1985 si a ajuns la cea de-a cincea generatie. Noul Espace 2011 va debuta oficial la Salonul Auto de la Geneva anul viitor.

Propulsorul folosit pentru modelul Espace F1 a fost imprumutat de la monopostul Williams-Renault din 1993. Propulsorul V10 de 3.5 litri si 40 de valve a dezvoltat standard 700 CP, dar inginerii Renault l-au modificat pentru a dezvolta 800 CP. La fel ca si in cazul monopostului de F1, modelul Espace a avut propulsorul montat central, iar puterea a fost transmisa puntii spate printr-o transmisie semi-automata.

Accelerarea de la 0-100 km/h este posibila in 2.8 secunde, iar 0-200 km/h in 6.9 secunde. Viteza maxima declarata a fost de 312 km/h. Sistemul de franare a fost de asemenea impresionant, modelul Espace putand accelera de la 0-270 km/h si opri in mai putin de 600 m.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2634 :: 22.19MB