Esti cel mai bun pilot pe care motorsportul l-a avut vreodata?
Nu cred ca eu sunt in masura sa spun asta. Adevarul este ca pilotii nu prea pot fi comparati - ca oricare alti sportive, de altfel - avand in vedere ca activam in arii diferite ale motorsportului. Sunt foarte multe variabile pe care trebuie sa le iei in considerare. Si, oricare ti-ar fi rezultatele, intotdeauna te gandesti ca ai fi putut face mai bine. Asa ca, intr-un cuvant, nu, nu cred ca sunt cel mai bun pilot pe care motorsportul l-a avut vreodata.
Esti dezamagit ca nu ai putut devein pilot de Formula 1?
Nu neaparat. Pana la urma totul tine de faptul ca poti incerca ceva diferit si sa te simti foarte bine. Niciodata nu am avut ambitia de a intra in Formula 1: sansa de a putea concura intr-un grand prix de F1 era doar un cadou din partea Red Bull, ca un one-off. Nu mi-am facut nicio alta iluzie.
Nu crezi ca a venit momentul sa-i mai lasi si pe altii sa castige?
Nu. Nu cred ca vreodata ma voi plictisi de gustul victoriei. Tu ai face asta? Cand voi simti ca va veni momentul sa ma retrag, o voi face.
Gatesti?
Sigur ca da - doar sunt francez. Specialitatile mele sunt semi-preparatele si tot ce se gaseste la conserva… Insa stiu sa prepar cotlete de vita. Acesta este si felul meu de mancare preferat. Saignant [in sange], bineinteles. Ultimul lucru pe care ti l-ai putea dori de la carnea de vita este sa fie bine facuta.
Puiul de balta iti place?
Cred ca ultima data cand am mancat a fost acum vreo 10 ani. Stiu ca este o specialitate frantuzeasca, insa nu o consumam asa de des – oricare ar fi parerea celor care nu stiu multe despre obiceiurile culinare ale francezilor.
Poti merge cu metroul la Paris fara ca oamenii sa te recunoasca?
Foarte rar. Nu as spune ca este o problema sa fii faimos pentru ca este o recunoastere a succesului pe care il ai in domeniul in care activezi.
Care este obiceiul la care ai vrea sa renunti?
Cred ca sunt cateva de care sunt constient si altele pe care alte persoane le-ar putea enumera, insa stiu ca intarzii de obicei la intalniri, mai ales la cele de dimineata. Mi-as dori sa schimb asta.
Care este adresa la care locuiesti?
Buna incercare…
In copilarie ai fost gimnast. Mai poti face un flic-flac?
Cu usurinta.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!