No SSO cookie

Intelegerea luminilor de avertizare ale masinii dumneavoastra

voteaza
(0/ 0)
Intelegerea luminilor de avertizare ale masinii dumneavoastra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cele mai multe masini au incorporate diferite cadrane, ceasuri de masurare si lumini pentru a va informa despre cum se comporta masina dvs. In realitate, exista doar cateva lumini de avertizare diferite pe care trebuie sa le urmariti inde-aproape.

 
 
Multe masini noi au tot felul de cadrane, ceasuri sau lumini pentru a impresiona cumparatorii si pentru a oferi diferite informatii soferului. Daca aveti o masina cu tot felul de lumini de avertizare, probabil va veti intreba care dintre ele sunt cele mai importante. Raspunsul depinde de masina, bineinteles. Toate masinile au un manual de utilizare care explica ce sunt cadranele si luminile din dotare.

Indiferent de masina, totusi, exista cateva lumini de avertizare pe care trebuie sa le identificati si la care trebuie sa fiti atenti.

Prima este lumina pentru presiunea uleiului. Aceasta lumina ar trebui sa se aprinda pentru scurt timp in momentul in care porniti masina, iar apoi sa se stinga. Daca sta aprinsa mai mult, sau daca persista in timp ce conduceti, opriti motorul. Lumina este un semnal de alarma care va anunta ca probabil nu mai aveti destul ulei pentru a lubrifia motorul. Daca motorul nu primeste destul ulei pentru lubrifiere, atunci va veti pomeni cu o factura foarte mare de reparatii. (Motorul se poate deteriora foarte grav daca nu are destul ulei, iar inlocuirea motorului este probabil cea mai scumpa reparatie pe care o puteti face masinii dvs.) Dupa ce ati oprit motorul, verificati nivelul uleiului si adaugati ulei daca este necesar. Daca uleiul are nivelul corespunzator sau lumina persista dupa ce ati adaugat uleiul, poate insemna mai multe lucruri. De exemplu, pompa de ulei nu functioneaza corect sau senzorul de nivelului de ulei nu functioneaza bine. Poate de asemenea sa fie ceva simplu, cum ar fi circuitul pentru lumina de avertizare nu functioneaza corect. Singura solutie pentru a descoperi aceste tipuri de probleme este de a duce masina la un atelier de reparatii si sa o verificati. Aveti grija sa o tractati, nu vreti sa conduceti si sa puneti presiune pe motor ca sa il deteriorati.

O alta lumina de avertizare este lumina alternatorului. Daca lumina alternatorului se aprinde in timp ce conduceti, bateria da mai multa energie decat primeste. Aceasta nu va va afecta masina in timp ce conduceti, pentru ca nu este nevoie de baterie pentru a functiona masina. Acest lucru inseamna ca bateria se descarca, iar daca se descarca prea mult, nu veti avea suficienta putere pentru a porni masina data viitoare cand veti avea nevoie. Daca se aprinde lumina alternatorului, opriti orice alte echipamente electrice (cum ar fi radio-ul, aerul conditionat si, daca este posibil, farurile) si conduceti la un atelier de reparatii. Acestia va vor spune daca aveti nevoie de un alternator nou, o baterie noua sau un nou panou de lumini de avertizare.

Intre timp, fiti atenti la cadranul de temperatura. Daca masina se supraincalzeste, trageti pe dreapta si opriti si cereti ajutor specializat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2491 :: 17.87MB