No SSO cookie

Inmatricularile de masini noi au scazut cu 57% in primul trimestru

voteaza
(0/ 0)
Inmatricularile de masini noi au scazut cu 57% in primul trimestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inmatricularile de masini noi in Romania in primul trimestru al anului s-au limitat de 46.050 unitati, fata de 108.154 unitati in primul trimestru din 2009.

 
 

 Numarul inmatricularilor noi de vehicule rutiere a scazut in primul trimestru din 2010 cu 57,4% fata de perioada similara din 2009, de la 108.154 la 46.050, iar cel de vehicule pentru transportul marfurilor cu 40,6%, de la 13.743 in primele trei luni din 2009 la 8.162, conform Newsin.

In perioada ianuarie-martie 2010 s-au inregistrat scaderi ale numarului de inmatriculari noi la toate categoriile de vehicule pentru transportul pasagerilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Cea mai semnificativa scadere a fost la categoria autoturisme, numarul inmatricularilor fiind cu 57,7% mai mic fata de 2009, la 44.755 de la 105.922, in timp ce categoria autobuze si microbuze a inregistrat o scadere cu 43,8%, de la 594 la 334.
 

Conform datelor statistice publicate de Comisia Europeana, patru State Membre ale Uniunii Europene, respectiv Germania, Franta, Italia si Regatul Unit au insumat 72,4% din inmatricularile de autoturisme noi, in anul 2009.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2307 :: 17.87MB