No SSO cookie

Iata urmasul lui Megane sedan: Renault Fluence!

voteaza
(0/ 0)
Iata urmasul lui Megane sedan: Renault Fluence!
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault va lansa in aceasta toamna in Romania noul model Fluence, urmasul lui Megane sedan.

 
 

Renault va lansa in toamana acestui an noul model Fluence, inlocuitorul modelului Megane sedan. Renault Fluence va fi produs la uzina Oyak-Renault din Bursa (Turcia), in locul berlinei Megane II, pe aceeasi linie de productie.

Spatiile de depozitare din habitaclu totalizeaza un volum de incarcare de 23 litri, cu 9 litri disponibili pentru torpedoul refrigerat, 2,2 litri pentru consola centrala si cate 2,6 litri pentru buzunarele portierelor din fata. Volumul portbagajului ajunge la 496 litri, una dintre cele mai bune valori din categoria sa. Accesul la portbagaj este facilitat de un prag de incarcare accesibil si de o deschidere, pe orizontala, de 1,02 m. Bancheta din spate este fractionabila 2/3 - 1/3 si permite, prin urmare, extinderea volumului de incarcare in functie de necesitati.

Noul Fluence este dotat in serie cu sistem cu aer conditionat inca de la primul nivel de echipare. Renault Fluence dispune de o gama de motorizari compusa din doua motoare diesel si 2 pe benzina. Noul Renault fluence va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.

  • 2 propulsoare pe benzina, declinate in 2 versiuni:

- 1.6 16v 110 CP, cuplat cu o cutie de viteze automatica sau manuala

- 2.0 16v 140 CP, cuplat cu o cutie de viteze manuala sau cu o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila intr-un moment ulterior lansarii in Romania

 

  • 2 motorizari diesel 1.5 dCi:

- dCi 85 CP

  • dCi 105 CP

    Versiunile diesel poarta semnatura Renault eco2 datorita unui nivel de emisii de CO2 de numai 119 g/km. Incepand cu noiembrie 2009, Renault Fluence va fi comercializat in Turcia, Rusia si Romania.

    Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

Informatia ta este corecta, dar numai pe jumatate. Fluence va fi comercializat in Turcia, Romania si Bulgaria, iar din 2010 in Europa (Germania, Franta, Spania, Italia), Magreb, Orientul Mijlociu, Rusia. In total 40 de tari.Motoarele si cutiile de viteze care echipeaza Fluence si-au dovedit calitatile si fiabilitatea pe modele Renault anterioare,iar pentru noul model au fost imbunatatite(consum,emisii CO,cutie viteza automata generatie noua).Pretul porneste de la 12900 euro. Renault Romania

scris de Anonim

mai degraba seamana cu o Laguna, modelul mai vechi, iar daca o fac doar pentru piata din Romania , Turcia si Rusia , sigur sunt destul de slabut calitative materialele folosite la interior si cred ca motoarele si cutiile sunt din generatii mai vechi. Eu unu nu m-as baga decat daca ar costa undeva la 12-13K de Eur ca sa o pot tine doar 2-3 ani .

scris de Anonim

bine bine, dar cutie de viteze automata de ce numai pe benzina si la diesel nu ????? in rest arata bine din poze, daca este la fel de spatioasa ca si megane II, e ok. cum arata bordul ? sper ca pozitia in scaune sa fie putin mai joasa decat in megane II. pretul de achizitie dar si costurile de intretinere sunt ff importante. renault are o politica buna, cumperi "ieftin" si platesti o gramada de bani la service pt tot felul de nimicuri (ca si in reclama "greu de prins in service")

scris de Anonim

masinile astea pot fi vazute pe strazile pitestiului sau pe autostrada bucuresti - pitesti zilnic....

scris de Anonim

Seamana surprinzator de mult cu Ford Mondeo

scris de Anonim

Arata nesperat de bine, sa vedem in realitate cum arata.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3497 :: 17.87MB