No SSO cookie

Iata urmasul lui Megane sedan: Renault Fluence!

voteaza
(0/ 0)
Iata urmasul lui Megane sedan: Renault Fluence!
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault va lansa in aceasta toamna in Romania noul model Fluence, urmasul lui Megane sedan.

 
 

Renault va lansa in toamana acestui an noul model Fluence, inlocuitorul modelului Megane sedan. Renault Fluence va fi produs la uzina Oyak-Renault din Bursa (Turcia), in locul berlinei Megane II, pe aceeasi linie de productie.

Spatiile de depozitare din habitaclu totalizeaza un volum de incarcare de 23 litri, cu 9 litri disponibili pentru torpedoul refrigerat, 2,2 litri pentru consola centrala si cate 2,6 litri pentru buzunarele portierelor din fata. Volumul portbagajului ajunge la 496 litri, una dintre cele mai bune valori din categoria sa. Accesul la portbagaj este facilitat de un prag de incarcare accesibil si de o deschidere, pe orizontala, de 1,02 m. Bancheta din spate este fractionabila 2/3 - 1/3 si permite, prin urmare, extinderea volumului de incarcare in functie de necesitati.

Noul Fluence este dotat in serie cu sistem cu aer conditionat inca de la primul nivel de echipare. Renault Fluence dispune de o gama de motorizari compusa din doua motoare diesel si 2 pe benzina. Noul Renault fluence va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.

  • 2 propulsoare pe benzina, declinate in 2 versiuni:

- 1.6 16v 110 CP, cuplat cu o cutie de viteze automatica sau manuala

- 2.0 16v 140 CP, cuplat cu o cutie de viteze manuala sau cu o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila intr-un moment ulterior lansarii in Romania

 

  • 2 motorizari diesel 1.5 dCi:

- dCi 85 CP

  • dCi 105 CP

    Versiunile diesel poarta semnatura Renault eco2 datorita unui nivel de emisii de CO2 de numai 119 g/km. Incepand cu noiembrie 2009, Renault Fluence va fi comercializat in Turcia, Rusia si Romania.

    Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

Informatia ta este corecta, dar numai pe jumatate. Fluence va fi comercializat in Turcia, Romania si Bulgaria, iar din 2010 in Europa (Germania, Franta, Spania, Italia), Magreb, Orientul Mijlociu, Rusia. In total 40 de tari.Motoarele si cutiile de viteze care echipeaza Fluence si-au dovedit calitatile si fiabilitatea pe modele Renault anterioare,iar pentru noul model au fost imbunatatite(consum,emisii CO,cutie viteza automata generatie noua).Pretul porneste de la 12900 euro. Renault Romania

scris de Anonim

mai degraba seamana cu o Laguna, modelul mai vechi, iar daca o fac doar pentru piata din Romania , Turcia si Rusia , sigur sunt destul de slabut calitative materialele folosite la interior si cred ca motoarele si cutiile sunt din generatii mai vechi. Eu unu nu m-as baga decat daca ar costa undeva la 12-13K de Eur ca sa o pot tine doar 2-3 ani .

scris de Anonim

bine bine, dar cutie de viteze automata de ce numai pe benzina si la diesel nu ????? in rest arata bine din poze, daca este la fel de spatioasa ca si megane II, e ok. cum arata bordul ? sper ca pozitia in scaune sa fie putin mai joasa decat in megane II. pretul de achizitie dar si costurile de intretinere sunt ff importante. renault are o politica buna, cumperi "ieftin" si platesti o gramada de bani la service pt tot felul de nimicuri (ca si in reclama "greu de prins in service")

scris de Anonim

masinile astea pot fi vazute pe strazile pitestiului sau pe autostrada bucuresti - pitesti zilnic....

scris de Anonim

Seamana surprinzator de mult cu Ford Mondeo

scris de Anonim

Arata nesperat de bine, sa vedem in realitate cum arata.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2591 :: 22.12MB