No SSO cookie

Iata noul Opel Insignia OPC!

voteaza
(0/ 0)
Iata noul Opel Insignia OPC!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Insignia OPC se anunta un adevarat monstru pentru clasa lui: 325 CP, 400 Nm cuplu maxim.

 
 

Opel a prezentat primele informatii si fotografii oficiale cu noul Insignia OPC. Versiunea cu performante ridicate a Masinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, va fi lansata pe 7 mai la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani dupa lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).

 

Inima modelului Insignia OPC este motorul Turbo 2.8 V6. Aceasta versiune, derivata din puternicul motor pe benzina deja disponibil pentru cel mai performant model al gamei Insignia, ofera o putere de 325 CP. Cresterea puterii a fost obtinuta printr-un proces special de dezvoltare a motorului si prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducand astfel in mod semnificativ contra-presiunea. Si deoarece sunetul este un element important in estimarea caracteristicilor unui motor, specialistii in acustica au prelucrat sistemul de evacuare al motorului V6, prevazandu-l cu amortizoare de zgomot centrale si posterioare.

 

Insignia OPC este disponibil cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza. Cuplul puternic, de 400 Nm, asigura din plin putere de tractiune, chiar si la turatii reduse ale motorului. Datorita acestor performante ale motorului, modelul Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/h, limitata electronic, si accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar sase secunde.

 

Noul sasiu mecatronic a fost prevazut, de asemenea, cu o noua punte fata. Insignia OPC este prevazuta cu o suspensie adaptativa FlexRide, care nu se adapteaza doar situatiei de conducere si stilului de conducere, ci si preferintelor soferului. Pentru prima data in cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4x4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotari standard. Unitatea de gestionare a tractiunii integrale a fost recalibrata pentru a adapta distributia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Avand in vedere performantele mai ridicate ale OPC, au fost depuse eforturi substantiale pentru imbunatatirea suplimentara a sistemului de franare. Cunoscatorii vor remarca imediat etrierele Brembo si discurile de frana perforate de 355 mm pe puntea fata.

 

'Am fost implicat personal in dezvoltarea modelului Insignia OPC si testele cuprinzatoare pe cel mai solicitant circuit de curse din lume, Nürburgring Nordschleife, au constituit o experienta foarte placuta. Scopul nostru a fost sa concuram cu cei mai buni dintre cei mai buni', a declarat Hans Demant, director administrativ al Opel.

 

Caroseria de ultima generatie cu un design sportiv elegant este inspirata din prototipul GTC din 2007, pastrand insa filosofia de design Insignia, care imbina maiestria sculpturala cu precizia germana. Spre deosebire de versiunile Insignia mai putin puternice, modelul OPC are o noua parte frontala spectaculoasa, cu doua prize de admisie verticale de mari dimensiuni si o bara de protectie spate cu tevi de evacuare duble integrate.

 

Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotari standard si confera autovehiculului postura pe care o merita. Noile jante usoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional. Sportivitatea dinamica a exteriorului este reflectata si de postul de conducere. La deschiderea portierei, modelul OPC impresioneaza imediat, prin dotari precum scaunele unice Recaro, volanul sportiv cu baza plata si manerul special al schimbatorului de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevazut cu instrumente de bord cu aspect distinct.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

domnule ministru.......daca alti au bani si cumpara masini scumpe,eu am o propunere cu programul asta,,rabla,,.........domne sa fi-e 2.500 de euro prima de casare.cum este si in germania........iar atunci sunt SIGUR ca romani vor cumpara logane multeeeeeeee.......iar industri noastra va inflori.....poate cititi acest mesaj,mai ganditiva,bine?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2398 :: 22.12MB