No SSO cookie

Iata noul Nissan GT-R facelift!

voteaza
(0/ 0)
Iata noul Nissan GT-R facelift!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan a lansat o serie de imagini si detalii oficiale cu privire la noul GT-R facelift. Acesta este disponibil in Japonia incepand cu luna octombrie, iar in Europa si SUA incepand cu februarie 2011.

 
 
Noul Nissan GT-R facelift a primit atat imbunatatiri estetice, cat si imbunatatiri ale performantei. In ceea ce priveste design-ul se pot observa noile culori Meteo Flake Black Pearl si Aurora Flare Blue Pearl, noile jante de 20 inch imbracate in anvelope Dunlop SP Sport Maxx GT 600, lumini de zi LED si mici modificari estetice care au redus coeficientul aerodinamic de la 0.27 la 0.26 cX. 

Partea mecanica este caracterizata de o crestere a puterii propulsorului V6 de 3.8 litri de la 486 CP la 530 CP, iar a cuplului de la 588 la 512 Nm. Noul model facelift este oferit in 6 versiuni: Pure Edition, Black Edition, Premium Edition e SpecV, Club Track si Egoist.  Cele din urma sunt doua versiuni noi, modelul Club Track este creat pentru circuit, iar noul Egoist este un model de lux.

Modelul Egoist a primit o parte frontala/spate redesenata, lumini LED de zi montate pe bara fata/spate si un propulsor mai puternic. Pentru a face fata imbunatatirilor mecanice, Nissan a dotat noul GT-R cu guri de aerisire mai mari, acestea permit o racire optimizata a transmisiei si a sistemului de evacuare.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8186 :: 22.2MB