No SSO cookie

Iata cea mai noua generatie Beetle

voteaza
(0/ 0)
Iata cea mai noua generatie Beetle
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat astazi, oficial, ultimul model Beetle, inaintea premierei mondiale de la Shanghai Motor Show 2011.

 
 
Astazi, Volkswagen a prezentat noul Beetle, masina care se afla la cea de a treia generatie si a carui premiera trebuia sa aiba loc la Shanghai Motor Show 2011 si New York Auto Show 2011. Cel mai nou Beetle apare la 73 de ani de la aparitia originalului, in 1938 si care s-a vandut in incredibila suma de 21,5 milioane de unitati. Si ca saramanem in domeniul statisticilor, a treia generatie Beetle aparela 13 ani de la aparitia precedentului model, care si el a reusit sa fie vandut in peste 1 milion de exemplare, pana in anul 2010, cand a iesit definitiv din productie.
Ultimul model va fi cunoscut simplu, ca Beetle, deoarece producatorul german a renuntat la prefixul "New" din denumirea masinii. Beetle va fi prezent pe piata americana inca din acest an, urmand ca Europa sa-l primeasca abia in anul 2012.


Caracteristicile de baza ale noului model Beetle sunt, in cateva cuvinte, mai mare, mai matur, unisex. Incepand cu designul, scopul celor de la Volkswagen a fost ca adresarea masinii sa fie pentru ambele sexe. Rezultatul oferit de echipa designerului sef de la VW, Walter de Silva, este un vehicul mai agresiv, alungit, cu o statura mai coborata, folosind liniile curbe prezentate in anul 2005 la Detroit, de conceptul Beetle Ragster. Per ansamblu, Beetle este mai putin rubicond si mai cizelat, comparat cu New Beetle, fara a renunta insa la aerul retro care-l caracterizeaza.


La fel se intampla si in interior. Volkswagen a renuntat si la "dragalasa" vaza cu flori montata pe bord, prezenta la generatia precedenta. Punctele forte includ un volan redesenat, cu mijlocul plat, un compartiment suplimentar asezat deasupra torpedoului clasic, cu deschidere in opozitie fata de acesta, instrumente optionale si auxiliare deasupra consolei centrale, sistem audio, radio si de navigatie integrate, cu display de 5 sau 6,5 inci. Optional, VW ofera si o trapa din sticla, panoramica, despre care  afirma ca este cu 80% mai mare decat cel prezent pe generatia precedenta.


Beetle a crescut, iar masurile sale sunt 4.278 mm lungime (cu 152 mm mai mult), 1.808 mm latime (+84 mm), 1.486 mm inaltime (aici a coborat cu 12 mm). Ampatamentul si ecartamentul au fost si ele marite, cu scopul de a oferi mai mult confort si spatiu interior. Portbagajul are o capacitate de 310 litri, de la 209 cat avea modelul din 1998, in timp ce toate versiunile de echipare au ca dotare standard spatarele banchetei spate rabatabile, pentru a spori versatilitatea vehiculului.


Ca si predecesorul, Beetle are motorul amplasat frontal si tractiune pe rotile fata. In functie de regiuune, Beetle este oferit cu o varietate de motorizari, atat diesel, cat si pe benzina.

In oferta diesel, este inclus si motorul 2.0 TDI de 140 CP cuplat fie la o transmisie manuala cu sase trepte, fie automata, DSG cu sase trepte, in ambele variante fiind recunoscut ca un  motor extrem de eficient din punctul de vedere al consumului de motorina.
Mai sunt disponibile motorizarile 1.6 l de 105 CP, sau de 140 CP. Cel de 105 CP, combinat cu tehnologia Start&Stop si sistemul de regenerare al beteriei, este insa campionul economiei de motorina, avand un consum, in ciclu mixtm, de 4,3 l/100 km si 112 g/km emisii de CO2.


Gama motorizarilor pe benzina include motorul considerat deja arhaic, de 2.5 litri, in cinci cilindri, care produce 170 CP, alaturi de 2.0 TSI de 200 CP, 1,4 TSI de 160 CP si 1.2 TSI de 105 CP.


Toata gama de motorizari poate fi combinata cu transmisia automata cu DSG, insa numai optional.


Mai multe detalii despre pret, disponibilitate si altele, vor fi publicate odata cu prezentarea modelului la Salonul Auto de la New York.



Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3132 :: 22.14MB