No SSO cookie

Iata ce masini de lux au inmatriculat romanii in prima luna a lui 2013

voteaza
(5/ 1)
Iata ce masini de lux au inmatriculat romanii in prima luna a lui 2013
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Criza economica pare sa nu ii fi atins pe anumiti romani. Segmentul masinilor de lux a explodat in luna ianuarie.

 
 

Stim ca romanii cu bani sunt mari amatori ai masinilor de lux si de cele mai multe ori isi satisfac aceste capricii. Inceputul de an nu a facut rabat de la acest lucru si putem spune ca segmentul de lux a explodat in prima luna a lui 2013.

Va spunem ca au fost inmatriculate aproape 40 de automobile exclusiviste in luna ianuarie. Statisticile au fost oferite de Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Fata de aceeasi perioada a anului trecut, vanzarile au crescut foarte mult pe acest segment, au explodat practic. In aceeasi perioada se inmatriculau SUV-uri de lux de cele mai multe ori; modelele precum Ferrari sau Lamborghini nu prea isi gaseau locul in garajele bogatilor. Iata ca vremurile se schimba totusi.

In luna ianuarie a anului curent s-au inmatriculat doua automobile Ferrari, un model California in valoare de 200.000 de euro si un 458 Challenge in valoare de 260.000 de euro. Modelul din urma fiind omologat doar pentru circuit.
Lista este continuata de un Lamborghini Aventador, dar si de doua modele Bentley.

Suntem curiosi sa vedem statisticile intregului an 2013. Se anunta o ploaie de automobile de lux in Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1910 :: 17.83MB