Cand uzina Beijing Hyundai (un joint-venture cu Beijing Automotive Industry Holding) va fi terminata, anul viitor, capacitatea de productie va atinge 1 milion de automobile pe an. Pentru a patra facilitate, locatia si momentul inceperii constructiei nu au fost anuntate, insa intentia a fost confirmata presei sud-coreene.
Hyundai si KIA au inregistrat in ultimii ani o crestere accelarata a vanzarilor atat in China, cat si in Statele Unite si pe o serie de alte piete importante, insa capacitatea limitata de productie i-a determinat pe coreeni sa fie destul de retinuti in promovarea produselor lor.
De aceea, Hyundai s-a angajat intr-o ofensiva in privinta deschiderii de noi uzine, cu o a doua locatie in Statele Unite (pe langa cea existenta in Alabama) si cele mai sus-mentionate, in China. KIA are la randul sau o uzina in Georgia.
Revenind la piata chineza, volumul total anual de automobile noi vandute va creste, potrivit lui Jaemah Noh, co-presedinte Hyundai Beijing, de la 12,7 milioane in 2011, la 20 milioane de unitati in 2015 si 30 de milioane de masini in 2020.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!