No SSO cookie

Hyundai va creste productia in China la 1 milion de masini pe an

voteaza
(0/ 0)
Hyundai va creste productia in China la 1 milion de masini pe an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai Automotive Group intentioneaza sa construiasca a patra sa uzina in China, pentru a putea face astfel fata cererii de automobile noi de pe piata cu cel mai mare potential din lume. Anuntul survine la doar cinci luni dupa ce a inceput constructia celei de-a treia facilitati.

 
 
 

Cand uzina Beijing Hyundai (un joint-venture cu Beijing Automotive Industry Holding) va fi terminata, anul viitor, capacitatea de productie va atinge 1 milion de automobile pe an. Pentru a patra facilitate, locatia si momentul inceperii constructiei nu au fost anuntate, insa intentia a fost confirmata presei sud-coreene.

 

Hyundai si KIA au inregistrat in ultimii ani o crestere accelarata a vanzarilor atat in China, cat si in Statele Unite si pe o serie de alte piete importante, insa capacitatea limitata de productie i-a determinat pe coreeni sa fie destul de retinuti in promovarea produselor lor.

 

De aceea, Hyundai s-a angajat intr-o ofensiva in privinta deschiderii de noi uzine, cu o a doua locatie in Statele Unite (pe langa cea existenta in Alabama) si cele mai sus-mentionate, in China. KIA are la randul sau o uzina in Georgia.

 

Revenind la piata chineza, volumul total anual de automobile noi vandute va creste, potrivit lui Jaemah Noh, co-presedinte Hyundai Beijing, de la 12,7 milioane in 2011, la 20 milioane de unitati in 2015 si 30 de milioane de masini in 2020.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1887 :: 18.68MB