No SSO cookie

Hyundai nu isi face brand de lux

voteaza
(0/ 0)
Hyundai nu isi face brand de lux
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inca de cand Hyundai a lansat modelul Genesis si mai apoi ultra-luxosul sedan Equus, multi s-au intrebat daca grupul coreean ar trebui sau nu sa creeze o marca premium separata, cum a facut de exemplu Toyota cu Lexus.

 
 
 

Ipoteza a fost discutata oficial chiar si de Hyundai dar, dupa cum rezulta din declaratiile unor surse apropiate subiectului, acest lucru nu se va intampla. Printre motivele citate de oficialii Hyundai se numara costurile prea mari de implementare si riscul potential ca o asemenea masura sa afecteze numele Hyundai.

 

Acest lucru inseamna ca vom continua sa vedem in gama Hyundai modele cu preturi de  10.000 de euro, prezentate alaturi de masini de lux de peste 45.000 de euro. Dupa cum spun coreenii, Genesis si Equus vor fi folosite drept sprijin pentru imaginea de marca si pentru a cresterea increderii clientilor potentiali in posibilitatile, calitatea si performantele Hyundai.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2008 :: 18.68MB