No SSO cookie

Hyundai nu isi face brand de lux

voteaza
(0/ 0)
Hyundai nu isi face brand de lux
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inca de cand Hyundai a lansat modelul Genesis si mai apoi ultra-luxosul sedan Equus, multi s-au intrebat daca grupul coreean ar trebui sau nu sa creeze o marca premium separata, cum a facut de exemplu Toyota cu Lexus.

 
 
 

Ipoteza a fost discutata oficial chiar si de Hyundai dar, dupa cum rezulta din declaratiile unor surse apropiate subiectului, acest lucru nu se va intampla. Printre motivele citate de oficialii Hyundai se numara costurile prea mari de implementare si riscul potential ca o asemenea masura sa afecteze numele Hyundai.

 

Acest lucru inseamna ca vom continua sa vedem in gama Hyundai modele cu preturi de  10.000 de euro, prezentate alaturi de masini de lux de peste 45.000 de euro. Dupa cum spun coreenii, Genesis si Equus vor fi folosite drept sprijin pentru imaginea de marca si pentru a cresterea increderii clientilor potentiali in posibilitatile, calitatea si performantele Hyundai.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3636 :: 17.86MB