No SSO cookie

Hyundai Motor isi extinde reteaua cu doua noi showroom-uri in Bucuresti

voteaza
(0/ 0)
Hyundai Motor isi extinde reteaua cu doua noi showroom-uri in Bucuresti
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania Hyundai Motor, dealerul pe Bucuresti al importatorului Hyundai Auto Romania, a deschis in luna martie doua noi showroom-uri in Capitala, in zonele Kogalniceanu si Lizeanu, ridicand la sapte numarul spatiilor de expunere si vanzare al modelelor binecunoscutei marci coreene.

 
 
1.jpg
Noul showroom din Kogalniceanu are o suprafata de 250 de metri patrati, iar locatia Lizeanu dispune de 450 de metri patrati, fiind rezultatul unor investitii majore din partea companiei Hyundai Motor Bucuresti. Ambele showroom-uri se ridica la standardele impuse de compania producatoare si sunt rezultatul unui program de extindere a tuturor laturilor de reprezentare Hyundai pentru Bucuresti, atat la nivel de prezentare, cit si la nivel de service sau consultanta in vanzari. Astfel, in aceste locatii, clientii vor putea afla cele mai detaliate informatii despre noile modele Hyundai Santa Fe, Tucson, Accent, Terracan, Sonata, Coupe si Getz, inclusiv consultanta in vanzari privind modurile de achizitie si finantare a oricaruia dintre modelele preferate.

  Pentru aceasta, Hyundai Motor a suplimentat personalul companiei de la 90 la 150 de angajati. Si pentru service, compania a extins numarul lucratorilor si al specialistilor, extinzand programul la doua schimburi complete pentru a optimiza timpul necesar reparatiilor. In acest fel, programul service-lui Hyundai din Bulevardul Expozitiei a crescut, fiind 8-22 de luni pana vineri si 9-13 sambata.

Potrivit directorului general Hyundai Motor, Constantin Grosan, eforturile companiei se canalizeaza in directia ridicarii numarului de autovehicule vandute la 4.500 de unitati in acest an, odata cu sporirea satisfactiei clientilor in privinta serviciiilor oferite. De altfel, compania Hyundai Motor a aniversat in martie primul an de la infiintarea sa, prin desprinderea de importatorul Hyundai Auto Romania, companie membra a grupului TiriacAuto, rezultatele inregistrate fiind cat se poate de satisfacatoare.

"Rezultatul pozitiv al vanzarilor din 2006 - un numar de 2.500 de masini vandute, reprezentand 32% din vanzarile totale ale marcii Hyundai in Romania ne face increzatori sa credem ca vom atinge un volum de vanzari de 4.500 de autovehicule in 2007, fiind un proiect ambitios pentru compania noastra. Cele doua noi showroom-uri, Lizeanu si Kogalniceanu, se alatura astfel locatiilor deja existente, Expozitiei, Decebal, Titulescu, Pantelimon si Militari, si ne vor oferi un sprijin important in atingerea planurilor", a spus Contantin Grosan, Director General Hyundai Motor.

Hyundai a vandut pe piata romaneasca un total de 7.788 vehicule in cursul anului 2006. Marca s-a clasat pe primele locuri la vanzarile din clasa SUV, locul 1 fiind adjudecat de Hyundai Santa Fe, iar al 2-lea de Hyundai Tucson.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2002 :: 17.85MB