Mai multe fabrici si uzine si-au incett activitatea in Beijing, intr-o incercare de a reduce poluarea, potrivit unui comunicat publicat de South China Morning Post.
Poluarea atmosferei din acest oras a atins cote alarmante, cu o concentratie de particle PM2.5 (particule poluante care se gasesc in aer si includ praful, murdaria, fumul si particulele lichide, etc si au un diametru de pana la 2,5 microni) cuprinsa intre 200 si 400 micrograme pe metr cub. Si aceste cifre sunt in scadere fata de 886 micrograme inregistrate duminica trecuta. Pentru comparatie, reglementarile US Environmental Protection Agency spun ca in orice locatie, concentratia de PM2.5 nu are voie sa depaseasca 65 de micrograme pe metru cub, in timp ce media ar trebui sa se situeze in jurul valorii de 15 micrograme pe metru cub.
Autoritatile chineze dau vina pe emisiile vehiculelor, productia industriala si o crestere a consumului de carbune folosit pentru incalizrea locuintelor populatiei, ca fiind principalele cauze ale poluarii excesive din Beijing.
Un numar de 48 de puncte de lucr, inluzand zone de constructii, otelarii si combinate chimice si-au suspendat productia, in timp ce 41 de fabrici s-au inchis. Intre acestea se numara si Hyundai Motor Beijing, care si-a suspendat productia, duminica trecuta.
Chiar si asa, in zona se inregistreaza pana la 10.000 de internari in unitatile spitalicesti de pediatrie, cu probleme respiratorii.
Primaria din Beijing afirma ca se afla in mijlocul unui program de opt ani menit sa reduca curba poluarii si ca nivelurile au inceput deja sa scada, inregistrandu-se diminuari cuprinse intre 30 si 70%, in ultimii 14 ani, datorita actiunilor intreprinse.
In comunicat nu se speicifica daca Hyundai Motor Beijing s-a inchis in urma unei actiuni voluntare sau daca producatorul coreeean a fost obligat sa o faca in urma actiunilor autoritatilor chineze. Hyundai nu a dat niciun comunicat oficial in aceasta privinta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!