No SSO cookie

Hyundai Equus primeste maximum de puncte la testele IIHS

voteaza
(0/ 0)
Hyundai Equus primeste maximum de puncte la testele IIHS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Insurance Institute for Highway Safety, varianta americana a Euro NCAP a dat calificativul maxim modelului Hyundai Equus.

 
 
Hyundai Equus, cel mai mare si mai costisitor model produs de Hyundai, care insa nu este disponibil in Romania si nici in majoritatea pietelor europene, a primit din partea IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) calificativul Top Safety Pick, adica echivalentul celor cinci stele Euro NCAP.


Equus a primit calificativul "Bine" la rezultatul testului impactului frontal, lateral, in caz de rasturnare si in cazul impactului din sate. Equus a reusit, de asemenea, sa treaca cu succes de proba cea mai grea, aceea a rezistentei plafonului, unde masina coreeana a reusit sa demonstreze ca poate suporta o forta de apasare echivalenta cu de 4,87 ori greutatea sa. Pentru a primi acest calificativ, din partea IIHS, o masina trebuie sa poata suporta o forta de apasare echivalenta cu cel putin de 4 ori greutatea sa totala.
Equus are in dotarea standard sistemul de control electronic al stabilitatii, un alt punct obligatoriu pentru a spera la obtinerea calificativului Top Safety Pick.


Alaturat aveti o galerie in care puteti vedea cum un sedan de lux, in valoare de 60.000 USD este distrus in numele stiintei si sigurantei.


Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3492 :: 22.2MB