No SSO cookie

Honda raporteaza un profit trimestrial in crestere de sase ori, la 1,46 miliarde dolari

voteaza
(0/ 0)
Honda raporteaza un profit trimestrial in crestere de sase ori, la 1,46 miliarde dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul japonez de automobile Honda Motor a raportat un profit de 1,46 miliarde dolari (134,6 miliarde yeni) in ultimele trei luni din 2009, de sase ori mai mare fata de rezultatul din trimestrul echivalent al anului 2008, in contextul reducerii agresive a costurilor, potrivit MarketWatch.

 
 
Compania a anuntat miercuri, dupa inchiderea sedintei bursiere din Tokyo, ca rezultatul bun obtinut in al treilea trimestru fiscal (octombrie - decembrie) a fost sustinut de politica agresiva de taiere a costurilor, care a compensat intarirea yenului si afacerile slabe din Europa si America de Nord.

Profitul de 74,19 yeni pe actiune a depasit cu mult estimarile analistilor chestionati de Reuters, care anticipau un rezultat de 73,5 miliarde de yeni. in perioada similara din 2008, Honda raportase un profit net de 20,2 miliarde yeni, sau 11,16 yeni pe actiune.

Pe de alta parte, veniturile operationale au scazut de la 2.530 mii de miliarde yeni, la 2.240 mii de miliarde yeni, principala cauza a acestui declin fiind efectele nefavorabile ale cursului de schimb si contractia vanzarilor in industria auto.

Vanzarile Honda au scazut in 2009 la nivel mondial cu 2,8%, fata de anul precedent, cu toate ca in pietele din China si India au fost inregistrate cresteri, iar in piata locala (Japonia) vanzarile au avansat cu 31%, in primul rand datorita succesului de care s-au bucurat modelele Insight, Fit si Step WGN, dar si datorita scutirilor de taxe de care au beneficiat automobilele eficiente energetic.

Totusi, Honda mentioneaza ca vanzarile slabe din America de Nord si Europa au cantarit cel mai mult la declinul general al vanzarilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2264 :: 18.68MB