No SSO cookie

Honda mareste salariile muncitorilor chinezi la 230 euro lunar

voteaza
(0/ 0)
Honda mareste salariile muncitorilor chinezi la 230 euro lunar
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Greva muncitorilor Honda din China a ogligat producatorul nipon sa ofere salarii mai decente.

 
 

Honda incearca o impacare cu angjatii sai din China, dupa ce mai bine de 2.000 de amngajati au intrat in greva in toate cele patru fabrici din tara asiatica. Muncitorii au ceurt o crestere a salariului cu 50% si protectie pentru faptul ca au facut greva.


Honda a oferit o crestere de 24% a salariilor muncitorilor, ceea ce insemana o marire de aproape 50 de euro. In aceste conditii, salariul unui angajat ar ajunge la 230 de euro, cu mult peste limita legala de 110 euro pe luna. Angajatii sezonieri au primit o crestere salariala de circa 50 de euro de la 108 euro pe luna pana la 157 de euro lunar.


Surse aflate la fata locului au transmis manifestari violente in zilele de luni si marti, insa se pare ca noua oferta inaintata de Honda va fi acceptata de grevisti. Cu toate acestea, un grup de 100 de muncitori s-au declarat nemultumiti de marirea promisa si continua greva.


Este cunoscut faptul ca in marii producatori auto platesc salarii extrem de mici in China, desi piata chineza ofera venituri substantiale in ultimii ani.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2536 :: 22.19MB