No SSO cookie

Honda intentioneaza sa creasca vanzarile in Romania la peste 3.500 unitati, in 2008

voteaza
(0/ 0)
Honda intentioneaza sa creasca vanzarile in Romania la peste 3.500 unitati, in 2008
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul nipon de automobile Honda are, pentru 2008, o tinta de vanzari in Romania de peste 3.500 unitati, a declarat joi, intr-o conferinta de presa, directorul regional Honda Trading Romania, Florin Tudor.

 
 
'La inceputul lui 2007 am avut un obiectiv de vanzari de 1.400 masini, cifra pe care am atins-o la sfarsitul primelor noua luni. Astfel asteptam ca in acest an sa depasim 2.000 unitati vandute', a spus Florin Tudor.

Cele mai bine vandute modele Honda sunt, la mica distanta, Accord, CR-V si Civic. De asemenea, Honda a vandut sase unitati din masina ecologica Honda Civic Hybrid de la lansarea ei pe piata, in urma cu aproximativ doua luni. 'Dorim ca pana la sfarsitul anului sa vindem 15 Civic Hybrid, iar in 2008 peste 30 unitati ale acestui model', a spus directorul Honda Trading.

Acesta a adaugat ca Honda are, in prezent, 19 contracte incheiate pentru reteaua de dealeri, dintre care 12 sunt dealeri functionali. 'Dorim ca pana la finele lui 2008, toti cei 19 dealeri independenti sa fie functionali', a precizat Florin Tudor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de dragonu

Si cand ma gandesc ca acum 3-4 ani, 200 de masini pe an era considerata de Honda o 'tinta ambitioasa' ... :bug:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1705 :: 18.66MB