No SSO cookie

Honda dezvolta primul robot-vehicul

voteaza
(0/ 0)
Honda dezvolta primul robot-vehicul
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Honda dezvolta noul sistem revolutionar personal de mobilitate ce lucreaza in armonie cu oamenii.

 
 

Urmand conceptul in armonie cu oamenii, Honda a dezvoltat o noua tehnologie de mobilitate personala si a prezentat U3-X, un dispozitiv compact, experimental, pentru a oferi miscarea libera in toate directiile la fel ca mersul uman - inainte, inapoi, in lateral, si pe diagonala. Honda va continua cercetarea si dezvoltarea dispozitivului incluzand experimente in lumea reala pentru a verifica aplicatiile practice ale dispozitivului.

Acest dispozitiv personal de mobilitate face posibila ajustarea vitezei, manevrarii, intoarcerii si opririi in toate directiile cand persoana isi apleaca partea superioara a corpului pentru a muta centrul de greutate. Acest lucru a fost realizat prin aplicarea unor tehnologii avansate incluzand tehnologia de control a balansului, care a fost dezvoltata prin ASIMO ( robotul biped umanoid Honda), si primul sistem de condus pe roti omnidirectional (Sistemul de condus cu tractiune omnidirectionala - HOT Drive Sistem), care permite miscarea in toate directiile - nu doar inainte si inapoi, ci si stanga-dreapta si in diagonala. in plus, dispozitivul mobil one-wheel-drive a fost proiectat pentru a fi usor de utilizat fara sa-i deranjeze pe oamenii din jurul lui.

Acest lucru a fost realizat prin usurarea accesului la sol datorita pozitionarii convenabile a suportului pentru picior si prin adoptarea unei pozitii de deplasare in asa incat conducatorul sa stea la aproximativ acelasi nivel al ochilor cu un interlocutor care sta in picioare.

Honda intentioneaza sa prezinte modelul U3-X la a 41-a editie a Tokio Motor Show, care va incepe pe 24 octombrie 2009 la Makuhari Messe in Chiba, Japonia.

Honda a facut cercetari in robotica inca din 1986 la Honda R&D Co., Ltd. Fundamental Technology Research Center in Wako, Saitama, Japonia, straduindu-se sa dezvolte produsele mobile ale generatiei urmatoare, care aduc bucurie clientilor nostri. Aceste proiecte de cercetare includ si ASIMO, dispozitivele de mers pe jos si U3-X. 

Miscare libera, exact ca mersul uman

1. Aparatul este controlat prin aplicarea tehnologiei de control al echilibrului dezoltat prin cercetarea ASIMO. Senzorul de inclinare detecteaza aplecarea aparatului creata de mutarea centrului de greutate al conducatorului si ulterior, detecteaza intentia lui in ceea ce priveste directia si viteza. Pe baza datelor, un control precis este aplicat, pentru ca aparatul sa revina la pozitia verticala, lucru ce permite miscari agile si simple si mod de operare usor.

2.  HOT Drive System (Sistemul de condus omnidirectional): Honda a dezvoltat primul aparat cu o roata din lume care permite manevre in toate directiile – inainte, inapoi, lateral si mers in diagonala. Mai multe roti de diametru mic controlate de un motor sunt conectate in linie pentru a forma o roata cu diametrul mare. Prin miscarea rotii cu diametrul mare, aparatul se misca inainte si inapoi, iar prin miscarea rotilor cu diametrul mic, aparatul se misca lateral. Combinand aceste manevre, dispozitivul se poate misca si in diagonala.

 3.Suficient de mic ca sa poata fi condus prin pozitionarea intre picioare si transportat cu o singura mana. Combinatia tehnologiei de control al echilibrului impreuna cu Sistemul HOT Drive au dus la crearea acestui aparat inovator si compact cu o singura roata. in plus, corpul monococ contine un spatiu pentru plierea suportului pentru sezut, suporti pentru picioare si o caroserie, ce are in acelasi timp rol de cadru de suport, facand dispozitivul usor si portabil.

 
Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2314 :: 22.15MB