No SSO cookie

Hirvonen conduce Raliul Australiei dupa zece probe speciale

voteaza
(0/ 0)
Hirvonen conduce Raliul Australiei dupa zece probe speciale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Finlandezul Mikko Hirvonen conduce Raliul Australiei dupa zece probe speciale, fiind urmat de compatriotul si coechipierul sau de la Ford, Jari-Matti Latvala.

 
 

Mikko Hirvonen, pilotul de raliuri al echipei Ford, conduce etapa de WRC din Australia dupa zece probe speciale. Finlandezul este urmat la doar sapte secunde de conationalul sau, Jari-Matti Latvala, in vreme ce al treilea clasat este tot un nordic, norvegianul Petter Solberg.

Podiumul de la Antipozi poate fi unul suprinzator pentru pasionatii de raliuri, in conditiile in care pe acesta nu se regasesc cei doi favoriti la titlul mondial, francezii Sebastien Loeb si Sebastien Ogier. Acestia au suferit doua accidente vineri dimineata si, in ciuda faptului ca nu au abandonat, se regasesc foarte departe de primele pozitii ale clasamentului.

Astfel, Ogier se claseaza pe locul 15, la aproape 20 de minute distanta de Hirvonen si la 11 minute de top ten, in vreme ce Loeb, campionul mondial en-titre si liderul clasamentului general, este pe 22, la zece minute in spatele lui Ogier si la aproape 30 distanta de Hirvonen.

In aceste conditii, miza la varful Raliului Australiei a devenit una extrem de importanta, Mikko Hirvonen avand sansa de a se apropia de Sebastien Loeb in ierarhia generala a pilotilor. In acest moment, Loeb are un avantaj in fata finlandezului de 36 de puncte.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2110 :: 22.19MB