No SSO cookie

Grupul Volkswagen a inregistrat o scadere cu 9,6% a vanzarilor din primele patru luni ale anului

voteaza
(0/ 0)
Grupul Volkswagen a inregistrat o scadere cu 9,6% a vanzarilor din primele patru luni ale anului
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile grupului Volkswagen, din primele patru luni ale acestui an, au scazut cu 9,6% fata de perioada similara a anului trecut, la 1,93 milioane autovehicule, in conditiile scaderii pietei auto mondiale cu 21%, se arata intr-un comunicat al companiei.

 
 
In primele patru luni din 2009, volumul vanzarilor Volkswagen a fost de 1,93 milioane autovehicule, in scadere cu 9,6 procente fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost livrate 2,14 milioane autovehicule (fara Scania, inclusiv Volkswagen Autovehicule Comerciale, camioane si autobuze pentru ianuarie/februarie 2009).

Marca Volkswagen a inregistrat o scadere de 3,2 procente, de la 1,26 milioane autovehicule vandute in primele patru luni ale lui 2008, la 1,22 milioane autovehicule livrate in primele  patru luni ale lui 2009.

"Spre deosebire de situatia speciala temporara de pe piata germana si de tendinta pozitiva de pe piata chineza, pietele auto mondiale inregistreaza vanzari foarte scazute si nu se estimeaza o revenire in perioada urmatoare", a afirmat directorul de vanzari al concernului, Detlef Wittig.

In luna aprilie, in care piata auto mondiala a avut o scadere de aproximativ 20%, grupul Volkswagen a vandut 541.600 autovehicule, cu 4,7% mai putin decat in aprilie 2008, cand au fost livrate 568.100 vehicule.

Dintre marcile aflate in portofoliul concernului Volkswagen, brandul VW a inregistrat chiar o crestere a volumului de livrari, de 1,3%, de la 335.100 autovehicule livrate in aprilie 2008, la 339.500 in aprilie 2009.

Concernul Volkswagen a inregistrat in Europa, in aprilie, o scadere cu 9,1 procente a vanzarilor, la 294.900 unitati livrate, fata de 324.400 in aprilie 2008.

Cu 141.200 autoturisme vandute (144.600 in aprilie 2008, scadere de 2,3 procente), marca Volkswagen a atins un rezultat mai bun in comparatie cu celelalte branduri ale concernului.

Activitatea marcilor din concernul Volkswagen pe piata germana este in continuare influentata de prima de casare, inregistrandu-se, in luna aprilie 2009, o crestere de 19,9 procente fata de aprilie 2008, de la 98.600 la 118.200 unitati vandute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Hello. And Bye.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3102 :: 17.87MB