No SSO cookie

Grupul Volkswagen a inregistrat o scadere cu 9,6% a vanzarilor din primele patru luni ale anului

voteaza
(0/ 0)
Grupul Volkswagen a inregistrat o scadere cu 9,6% a vanzarilor din primele patru luni ale anului
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile grupului Volkswagen, din primele patru luni ale acestui an, au scazut cu 9,6% fata de perioada similara a anului trecut, la 1,93 milioane autovehicule, in conditiile scaderii pietei auto mondiale cu 21%, se arata intr-un comunicat al companiei.

 
 
In primele patru luni din 2009, volumul vanzarilor Volkswagen a fost de 1,93 milioane autovehicule, in scadere cu 9,6 procente fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost livrate 2,14 milioane autovehicule (fara Scania, inclusiv Volkswagen Autovehicule Comerciale, camioane si autobuze pentru ianuarie/februarie 2009).

Marca Volkswagen a inregistrat o scadere de 3,2 procente, de la 1,26 milioane autovehicule vandute in primele patru luni ale lui 2008, la 1,22 milioane autovehicule livrate in primele  patru luni ale lui 2009.

"Spre deosebire de situatia speciala temporara de pe piata germana si de tendinta pozitiva de pe piata chineza, pietele auto mondiale inregistreaza vanzari foarte scazute si nu se estimeaza o revenire in perioada urmatoare", a afirmat directorul de vanzari al concernului, Detlef Wittig.

In luna aprilie, in care piata auto mondiala a avut o scadere de aproximativ 20%, grupul Volkswagen a vandut 541.600 autovehicule, cu 4,7% mai putin decat in aprilie 2008, cand au fost livrate 568.100 vehicule.

Dintre marcile aflate in portofoliul concernului Volkswagen, brandul VW a inregistrat chiar o crestere a volumului de livrari, de 1,3%, de la 335.100 autovehicule livrate in aprilie 2008, la 339.500 in aprilie 2009.

Concernul Volkswagen a inregistrat in Europa, in aprilie, o scadere cu 9,1 procente a vanzarilor, la 294.900 unitati livrate, fata de 324.400 in aprilie 2008.

Cu 141.200 autoturisme vandute (144.600 in aprilie 2008, scadere de 2,3 procente), marca Volkswagen a atins un rezultat mai bun in comparatie cu celelalte branduri ale concernului.

Activitatea marcilor din concernul Volkswagen pe piata germana este in continuare influentata de prima de casare, inregistrandu-se, in luna aprilie 2009, o crestere de 19,9 procente fata de aprilie 2008, de la 98.600 la 118.200 unitati vandute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Hello. And Bye.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2017 :: 18.68MB