No SSO cookie

Grupul francez PSA pregateste o rebranduire a modelului Mitsubishi ASX

voteaza
(0/ 0)
Grupul francez PSA pregateste o rebranduire a modelului Mitsubishi ASX
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul francez PSA, format din Citroen si Peugeot vor consolida legatura cu Mitsubishi prin noul model ASX.

 
 
Peugeot si Citroen sunt recunoscuti pentru colaborarea cu niponii de la Mitsubishi prin modelul Mitsubishi Outlander. Pe baza modelului Outlander, Peugeot a realizat modelul Peugeot 4007, iar Citroen modelul C-Crosser. Acum a venit randul modelul ASX pentru a fi rebranduit.

Noul Mitsubishi ASX foloseste aceasi platforma ca si Lancer-ul. In Japonia a fost lansat sub numele de RVR. Modelul ASX are o lungime de 4300 mm, fiind putin mai scurt chiar si decat un Ford Focus. Tractiunea folosita va fi probabil cea integrala caracteristica celor de la Mitsubishi si tractiunea fata.

Conform intelegerii dintre francezi si japonezi, cei din urma vor oferi noul ASX pe baza caruia se vor realiza modele caracteristice design-ului fiecarei companii franceze. Vanzarile versiunilor fanceze vor incepe in 2012. Acestea vor fi disponibile cu tractiune integrale si cu tractiune fata. Propulsorul folosit va fi cel de 1.6 litri HDi, propulsorul care pe un model cu tractiune fata scoate un consum de doar 4.7 litri/100 km.

Andrei Monenciu



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2058 :: 17.87MB