No SSO cookie

GM va plati 400 de milioane de euro pentru a inchide fabrica Opel din Antwerp

voteaza
(0/ 0)
GM va plati 400 de milioane de euro pentru a inchide fabrica Opel din Antwerp
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

GM va trebui sa plateasca 400 de milioane de euro pentru a putea inchide fabrica Opel din Antwerp.

 
 
General Motors planuieste sa inchida fabrica Opel din  Belgia pana la sfarsitului anului. Pentru a acoperi costurile de somaj si despagubirile pentru cei 2600 de angajati, GM va trebui sa plateasca aproximativ 400 de milioane de euro.

GM a declarat ca guvernul belgian se va ocupa de gasirea unui investiror care sa cumpere fabrica din  Antwerp. Ofertele trebuie depuse pana in septembrie pentru a putea minimaliza costurile. GM a incercat anul trecut sa mentina fabrica in functiune, acestia introducand fabrica din  Antwerp in programul GM de restructurare, dar nu au putut incepe procesorul de restructurare din cauza presiunilor comunitatii europene.

GM
a inceput un program de dezpagubire a angajatilor, iar cei care vor demisiona pana in iunie vor primi salarii compensatorii. Angajatii care doresc sa ramana si dupa luna iunie vor primi salarii compensatorii doar in cazul in care fabrica nu este cumparata de un alt investiror sau daca nu isi gasesc un loc de munca.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2488 :: 17.87MB