No SSO cookie

GM lucreaza cu NASA in domeniul roboticii

voteaza
(0/ 0)
GM lucreaza cu NASA in domeniul roboticii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inginerii NASA si GM au inceput munca in cadrul proiectului Space Act Agreement la Centrul Spatial Johnson al NASA.

 
 

NASA si General Motors colaboreaza in vederea accelerarii dezvoltarii urmatoarei generatii de roboti si de tehnologii asociate care vor fi utilizate atat in industria auto cat si in cea aerospatiala.


Bazandu-se pe tehnologiile cele mai avansate privind controlul, senzorii si optica, inginerii si expertii de la NASA si GM s-au reunit in urma acordului Space Act Agreement la Centrul Spatial Johnson al NASA, pentru a construi un nou robot umanoid abil, capabil sa munceasca cot la cot cu oamenii, fie ca este utilizat de GM pentru a crea masini si fabrici mai sigure sau ajuta astronautii NASA in misiunile periculoase din spatiu.


Ideea de a utiliza roboti umanoizi abili - roboti care seamana cu oamenii, capabili sa-si foloseasca mainile pentru a realiza operatii complicate - nu este noua pentru industria aerospatiala. In urma cu 10 ani a aparut Robonautul, un robot umanoid creat pentru calatoriile in spatiu, construit de divizia de software, robotica si simulare de la Centrul Johnson printr-un efort comun cu Agentia pentru Proiecte de Cercetare Avansata pentru Aparare (DARP). De-a lungul ultimilor 10 ani, NASA a acumulat experienta considerabila in ceea ce priveste crearea de tehnologii in domeniul roboticii pentru aplicatiile din spatiu, care se pot dovedi foarte utile cand NASA va ajunge din nou pe luna.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
GM | NASA |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1892 :: 18.68MB