No SSO cookie

GM, vedeta deschiderii Salonului auto de la Detroit

voteaza
(0/ 0)
GM, vedeta deschiderii Salonului auto de la Detroit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul auto de la Detroit a debutat duminica seara pe o nota pozitiva pentru General Motors (GM), cel mai mare constructor auto american si totdata liderul mondial, care a inregistrat o mica victorie in termeni de imagine, in timp ce rivalul nord-american Ford si-a manifestat intentia de a depasi actuala perioada dificila prin care trece, informeaza AP.

 
 
Desi analistii estimeaza ca GM va pierde anul acesta pozitia de lider mondial in fata grupului auto japonez Toyota, duminica seara un panel independent a acordat grupului GM titlurile de masina anului si pick-up-ul anului. Anul trecut, aceste premii au fost castigate de constructorul auto japonez Honda, semn al decaderii marilor constructori auto americani. In plus, GM a dezvaluit duminica seara un autovehicul hibrid destinat sa recupereze avantajul pe care l-au luat grupurile nipone pe aceasta piata.

La editia din acest an a Salonului de la Detroit accentul va fi pus pe autovehiculele cu un consum redus de combustibil, pe modele compacte si "crossovers" dar va pastra un loc important si pentru modelele 4x4, in continuare populare in SUA. Atat GM cat si Ford vor urma aceasta tendinta in acest an, spre deosebire de Chrysler care in prezentarea sa a pus accentul mai degraba pe autovehiculele de familie, cum este cazul celor doua versiuni imbunatatite ale minivanurilor din familiile Dodge si Chrysler.

"In 2007, Ford va lansa mai multe autovehicule mici, mai multe crossover si mai multe autovehicule mari cu un consum redus de combustibil", a declarat presedintele director general de la Ford, Alan Mulally.

La randul sau, presedintele Consiliului de Administratie, Bill Ford, a recunoscut ca in 2006 Ford a trecut prin momente dificile, dar a apreciat ca 2007 va fi un an de cotitura pentru grupul fondat de legendarul Henry Ford.

Cu toate acestea, expertii raman in continuare sceptici vis-a-vis de capacitatea marilor constructori auto americani de a-si redresa vanzarile in 2007, dupa ce anul trecut constructorii auto japonezi Toyota, Honda si Nissan au continuat sa castige teren pe piata nord-americana. Firmele nipone, in special Toyota, beneficiaza atat de o buna imagine de marca cat si de un bun raport calitatepret.

Potrivit unui studiu de piata realizat de Consumer Reports, un sfert din americani au intentia de a cumpara un autovehicul marca

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1970 :: 18.66MB