No SSO cookie

Germania tripleaza fondurile destinate primei de casare

voteaza
(0/ 0)
Germania tripleaza fondurile destinate primei de casare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul german a decis triplarea fondurilor destinate acordarii de prime de casare, care se vor ridica la cinci miliarde euro, fata de 1,5 miliarde euro, cat fusese prevazut initial, scrie AFP.

 
 
Masura vine ca urmare a cererii ridicate pentru acest program si pana la doua milioane de persoane ar putea beneficia de aceasta, fata de 600.000, cat fusese estimat initial.

Prima de casare face parte din masurile adoptate de Berlin pentru sustinerea economiei, afectata de criza economica globala. Cuantumul primei de casare va ramane identic, de 2.500 de euro, pentru fiecare proprietar care vrea sa renunte la un automobil vechi de cel putin noua ani.


In contextul acordarii de prime de casare, vanzarile Dacia Logan in Germania au crescut de sase ori in februarie, iar modelul a capatat pe aceasta piata statutul de "simbol ironic al crizei".

Unele consecinte ale masurii nu au fost anticipate de guvern. Astfel, consumatorii germani nu renunta la masinile lor mai vechi de noua ani pentru un Mercedes, BMW sau Audi noi, care raman scumpe chiar si cu bonusul de 2.500 de euro, si se orienteaza catre Loganul de 7.500 de euro, pentru care reducerea este de 33% din pretul de lista al masinii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2619 :: 22.19MB