No SSO cookie

GENEVA LIVE: Standul Volkswagen

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Standul Volkswagen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat anul acesta la Geneva noul Golf Cabriolet, Amarok, Caddy, Tiguan facelift, Multivan, conceptul Bulli si puternicul Golf R. Vedetele standului au fost insa noul Tiguan si Golf Cabriolet.

 
 
Puternicul Golf R este dotat din standard cu un propulsor de 2.0 litri TSI, care produce o putere de 270 CP si cuplu de 350 Nm. Viteza de accelerare de la 0-100 km/h este de 5.5 secunde, iar viteza maxima este de 250 km/h. Consumul combinat este de 8,5 litri/100 km.

Noul Tiguan facelift a primit o serie de modificari estetice pentru a se conforma designului implementat pe celelalte modele Volkswagen. Acesta a primit noi blocuri optice cu lumini LED, o grila frontala noua, o noua bara spate si noi stopuri. Germanii au declarat ca modificarile continua si in compartimentul motor.

Noul Amarok are rolul de a patrunde pe piata mondiala a modelelor pickup, piata dominata pana in prezent preponderent de producatorii japonezi. Purtatorul de cuvant al marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale a declarat: "Aceasta denumire se potriveste perfect cu caracteristicile modelului nostru pickup care va impune noi standarde in clasa din care face parte. Am ales cu mare atentie acest nume care va fi utilizat la nivel mondial. ."

Modelul Golf Cabriolet beneficiaza de un sistem inovativ de decapotare. Plafonul poate fi retractat in doar 9.5 secunde, atunci cand masina circula pana la o viteza maxima de 30 km/h. In ceea ce priveste propulsoare, noul mode decapotabil va primi sase propulsoare, inclusiv unul Bluemotion. Pretul de achizitie in Germania va fi de 23.625 euro.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.0004 :: 17.9MB