No SSO cookie

GENEVA LIVE: Standul Irmscher

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Standul Irmscher
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Irmscher este un tuner german specializat in modelele GM, iar pentru a marca lansarea noului Chevrolet Camaro in Europa, acestia au realizat un creat o serie limitata bazata pe studiul de caz i42 lansat anul trecut la Essen Motor Show.

 
 
Tunerul german a prezentat anul acesta la Geneva modelele Chevrolet Camaro, Caterham si un Opel Astra Sports Tourer. Modelul Caterham iSelectra este dotat cu un motor electric capabil sa dezvolte 238 CP si 800 Nm si are o autonomie de 200 km.

Pachetul special creat pentru Camaro este rezultatul colaborarii dintre Irmscher, Auto Magnus si Velocity Performance Parts. Pachetul i42 are la baza modelul Camaro V8, acesta este dotat cu un propulsor V8 de 6.2 litri. Tunerul a intreprins o serie de modificari, dotand muscle car-ul american cu un nou sistem de supraalimentare si un nou sistem de evacuare. 

Aceste modificari au ridicat puterea totala la 509 CP si permit ca modelul Camaro i42 sa atinga 0-100 km/h in 4 secunde si o viteza maxima de 275 km/h. Pentru a face fata surplusului de putere, tunerul a optat pentru un sistem de franare imbunatatit si o suspensie sportiva adjustabila. Pachetul este completat de un set de jante de 22 inch vopsite in negru. Pretul modelului Camaro i42 incepe in Germania de la 49.000 de euro.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.0824 :: 17.89MB