No SSO cookie

Geneva LIVE: Porsche 911 GT3 R Hibrid

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Porsche 911 GT3 R Hibrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche 911 GT3 R Hibrid este o alta realizare germana inovatoare si remarcabila.

 
 
Desi la standul Porsche majoritatea privirilor au fost atrase, in mod normal, de catre supercarul 918 Spyder Concept, producatorul german mai are cativa asi in maneca. Printre ei se numara si Porsche 911 GT3 R Hibrid, prima masina de curse care foloseste doua motoare electrice care transmit puterea catre un generator atasat rotii volante.

Sistemul este o inovatie in sine, fiind destinat curselor auto. Configuratia sa si componentele din care este realizat, deriva din sistemele hibride conventionale, deja existente.
In acest caz, puntea fata este dotata cu doua motoare electrice care furnizeaza cate 60 kW. Puterea celor doua motoare electrice suplimenteaza cei 480 CP rezultati din motorul boxer de sase cilindri, dispus traditional in partea spate a masinii.
Un aspect important si deopotriva interesant este ca in locul obisnuitelor baterii acumulatoare, un generator electric cu roata volanta este amplasat in interiorul masinii, langa locul soferului. Acest motor electric transmite energia necesara catre cele doua motoare electrice.
Generatorul electric este si el insusi un motor electric, al carui rotor poate ajunge la 40.000 rpm si converteste energia mecanica rezultata in urma rotirii, in energie electrica.
Generatorul este incarcat ori de cate ori sunt folosite franele masinii, cand cele doua motoare electrice de pe puntea fata isi schimba automat functia din motoare electrice, in generatoare electrice. Apoi, ori de cate ori este necesar, intr-o depasire, sau pentru un demaraj puternic, soferul dispune de o extra putere de la generatorul volant a carui rotatie este redusa electromagnetic si intra in modul generator. Acesta furnizeaza pana la 120 kW catre cele doua motoare electrice din fata, ceea ce asigura acel plus de putere pentru o perioada de 6, pana la 8 secunde.


Porsche intentioneaza ca dupa prezenta la Geneva Motor Show, sa supuna modelul Porsche 911 GT3 R Hibrid la niste teste extinse care includ o participare la cursa de 24 de ore de la Nurburgring, care va avea loc intre 15 si 16 mai, anul acesta.
Porsche a declarat ca nu are ca scop castigarea cursei, insa asta nu inseamna ca modelul Porsche 911 GT3 R Hibrid nu este unul competitiv.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8046 :: 22.07MB