No SSO cookie

Geneva LIVE: Noul Audi TT RS

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Noul Audi TT RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a prezentat astazi la Geneva noul TT RS, disponibil in versiunile Roadster si Coupe.

 
 

Audi a prezentat oficial la Geneva noul model TT RS. Noul model Audi TT RS vine cu un motor prevazut cu 5 cilindri in linie de 2.5 litri si 340 cai putere. Versiunea super-sport a deja celebrului coupe TT se bazeaza pe propulsorul supraalimentat de 2.5 litri si pe tehnologiile de ultima generatie, cum ar fi injectia directa.

 

Noul TT RS va fi disponibil in doua versiuni: roadster si coupe. In ceea ce priveste bagajul de 340 cai putere si cuplul maxim de 440 Nm, noul TT RS se poate lauda cu statutul de cel mai puternic TT creat vreodata. Consumul motorului turbo de 2.5 litri este anuntat de Audi la valoarea de 9.2 litri la 100 km pentru versiunea coupe si 9.5 litri la 100 km pentru roadster. Ambele versiuni ale lui TT RS sunt prevazute cu transmisie automata cu 6 rapoarte.

 

Noul Audi TT RS va intra in vanzari inca din aceasta luna in unele tari europene. La capitolul design, noul TT RS nu vine cu mari diferente fata de versiunea de baza. Partea posterioara este usor modificata de designerii Audi, prin incorporarea deflectorului, prin implementarea evacuarilor ovale si prin ajustarea unui eleron enorm. 

 

Cuvinte cheie:
Audi | TT RS |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1714 :: 17.87MB