No SSO cookie

Geneva Live: Nissan Micra

voteaza
(0/ 0)
Geneva Live: Nissan Micra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Nissan Micra a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva.

 
 
Nissan a prezentat, la Geneva Motor Show, ultima versiune a microcar-ului Micra.

Noul Nissan Micra are o forma schimbata la exterior si cu un interior, evident restilizat.

Echiparea motrica a noului Micra este si ea noua: 3 cilindri, 1,2 litri, capabil sa dezvolte 80 CP si 108 Nm. Valoarea emisiilor de CO2 sunt 115g/km.
Micra va fi disponibil si cu o echipare ceva mai puternica, avand 98 CP si 142 Nm, gratie supraalimetarii si a injectiei directe amplasate pe acelasi motor de 1,2 litri. Aceasta versiune are emisii de CO2 si mai scazute, de 95g/km.

Unitatea motoare este cuplata la o transmisie manuala cu 5 viteze, sau la noul Continuously Variable Transmission (CVT) dezvoltat de Nissan.

Cea de a patra generatie Micra este o continuare fireasca a unui model care de-a lungul anilor si-a castigat reputatia unei masini de succes, ca fiind fiabila, stilata, accesibila si agreata de o paleta extrem de lagra de clienti. Masina este populara pe pietele din Europa, Japonia si altele, fiind o prezenta in 160 de tari.

Noul Nissan Micra combina 25 de ani de experienta in designul masinilor mici, compacte, destinate traficului urban aglomerat.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5732 :: 17.87MB