No SSO cookie

GENEVA LIVE: Conceptul Subaru Impreza

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Conceptul Subaru Impreza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Subaru a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva noul concept Impreza. Conceptul este o prefigurare a viitoarelor modele Subaru si a directiei alese in ceea ce priveste designul.

 
 
Noul Subaru Impreza duce designul compact japonez intr-o noua directie, unde limbajul stilistic denumit "Confidence in Motion" intalneste performanta si fiabilitatea specifica japonezilor.

Designerul sef, Osamu Namba a declarat ca scopul conceptului a fost de a oferi informatii cu privire la noua directie aleasa de companie. Cu toate ca noul concept poarta numele de Impreza, acesta nu reprezinta modelul propriu-zis, ci mai degraba viitoarea gama de modele. Subaru doreste unifice limbajul stilistic al modelelor.

Namba a declarat ca este probabil ca noile modele sa primeasca o grila hexagonala, noile faruri tip "ochi de vultur" si o garda la sol mai joasa. Modelele mai inalte precum Outback si Tribeca vor avea o capota mai agresiva si o grila usor modificata.

Subaru lucreaza de asemenea la un nou model coupe si o versiune hibrida a modelului Legacy. Coupe-ul va fi primul care va beneficia de noul propulsor boxer, propulsor care nu a suferit modificari substantiale de la introducerea sa de acum 21 de ani. Noul Legacy hibrid va combina tehnologia propulsorului boxer cu cea a unui motor electric alimentat de baterii Li-Ion.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8707 :: 17.88MB