Mitsubishi a prezentat Concept GR-HEV la editia 2013 Geneva Motor Show. Denumit "Sport Utility Hybrid Truck", conceptul imbina un motor clean diesel de 2,5 litri cu un motor electric monmtat in partea frontala, pentru a asigura o eficienta sporita camionetei de o tona.
Ansamblul motor este completat de o transmisie automata care trimite puterea catre tractiunea integrala permanenta.
GR-HEV are ca scop popularizarea tehnologiei hibrid si atragerea de clienti standard ai segmentului compact. Mitsubishi declara ca emisiile de Co2 sunt reduse la 149 gr/km, iar ca termen de comparatie, Ford Ranger emite 264 gr/km, in echiparea 3,2 turbodiesel si cutie automata cu sase trepte.
Destinat sa fie mai simplu dar si mai poutin costisitor decat un vehicul electric, plug-in hibrid sau vehicule standard hibrid, GR-HEV aduce laolalta, cel putin teoretic, cuplul motor instant al unui hibrid cu autonomia unui diesel traditional.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!