No SSO cookie

Geneva 2010: Ferrari 599 Novitec Rosso 848 Race

voteaza
(0/ 0)
Geneva 2010: Ferrari 599 Novitec Rosso 848 Race
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Novitec Rosso a realizat pentru Geneva 2010 o versiune proprie a modelului Ferrari 599 GTB Fiorano.

 
 
Novitec Rosso este o prezenta constanta la Geneva Motor Show si de fiecare data starneste pasiuni. Nici anul acesta nu va fi diferit, deoarece firma de tuning a realizat o versiune proprie a modelului Ferrari 599 GTB Fiorano.

Supercarul beneificiaza de o supraalimentare twin-turbo, combinata cu un set de intercoolere aer-apa, o evacuare noua, tuning al unitatii ECU, toate cu un rezultat notabil si prezent inclusiv in denumirea modelului: 848, care reprezinta caii putere.
Bolidul dispune de cei 848 CP la 7900 rpm si un cuplu motor de 842 Nm, ceea ce permite o accelerare 0-100 km/h de numai 3,4 secunde si 300 km/h in 23,7 secunde, totul culminand cu o viteza maxima de 344,4 km/h.

In plus, Novitec Rosso 848 Race este echipat cu jante de 20 inci pentru puntea fata si 21 inci pentru spate, frane Brembo si un sistem de suspensii ajustabile, care-i permit urcarea gardei la sol cu pana la 40 mm. Accentele de fibra de carbon si aluminiu sunt omniprezente.

Pretul creatiei Novitec Rosso nu a fost dat publicitatii, insa pentru un kit de upgrade de genul acesta, specialistii se asteapta ca 848 RACE kit sa coste cu 200.000 USD peste pretul de baza al modelului Ferrari 599.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.0611 :: 22.21MB