No SSO cookie

Geneva 2010: conceptul Kia Venga EV

voteaza
(0/ 0)
Geneva 2010: conceptul Kia Venga EV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kia a prezentat in premiera mondiala la Geneva, noul concept Kia Venga EV.

 
 
Kia a lansat anul acesta la Geneva noul concept Venga EV. Acesta este un model electric cu emisii zero. Conceptul Venga EV se bazeaza pe modelul Venga, comercializat in Europa.

Acesta foloseste un motor electric cu o putere de 80 kW si cuplu de 280 Nm. Conceptul foloseste sistemul EcoDynamics de la Kia, sistem care reduce consumul. De asemenea foloseste si doua baterii de 24kW LiPoly, care este superior bateriilor normale.

Autonomia modelului Kia Venga EV este de 180 km cu o singura incarcare. Daca se foloseste un sistem rapid de incarcare, bateriile pot fi incarcate la 80% din potential in doar 20 de minute, iar daca se foloseste sistemul standard de incarcare, o incarcare completa dureaza 8 ore.

Venga EV este un model cu tractiune frontala, motorul electric este amplasat in compartimentul motor, iar bateriile sub podeaua portbagajului. Accelerarea de la 0-100km are loc in 11.2 secunde, iar viteza maxima este de 140km/h. Conceptul Venga EV reprezinta directia ecologica promovata de Kia prin propulsoarele economice si cu emisii de CO2 din ce in ce mai reduse.

Andrei Monenciu 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3511 :: 17.86MB