No SSO cookie

General Motors lanseaza un nou brand in China

voteaza
(0/ 0)
General Motors lanseaza un nou brand in China
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors lanseaza Bajoun, un brand destinat exclusiv pietei din China.

 
 
General Motors, concernul care in ultimul an a desfiintat patru dintre cele opt branduri americane pe care le detinea, a declarat ca intentioneaza sa creeze un brand nou, in China, denumit Bajoun. Acest brand va fi destinat constructiei de masini destinate transportului de persoane, care vor fi fabricate si vandute de catre SAIC-GM-Wuling, un joint-veture multinational.

Ideea crearii acestui brand vine dupa ce GM a inregistrat o cerere atat de ridicata pentru vehiculele proprii, incat a depasit in prima jumatate a anului in curs, ca vanzari, numarul de masini vandute in China, fata de cele vandute in SUA.

SGMW, corporatia din China, are in administrare la ora actuala, o linie de mini microbuze, care sub brandul Wuling, sunt cele mai populare vehicule de mici dimensiuni din China. Aproape jumatate dintre vehiculele comercializate de catre GM in China, sunt sub brandul Wuling. Anul trecut, SGMW a comercializat un numar ttoal de 1.061.213 unitati.

Bajoun, care in chineza inseamna "Cal Pretios", va inaugura anul acesta o linie destinata fabricarii de masini de mici dimensiuni, low-cost, care vor fi comercializate de catre dealerii SGMW existenti, dar si de noi dealership-uri ce se vor crea.

Primul model, un sedan de mici dimensiuni, a fost deja proiectat de catre SAIC-GM Pan Asia Technical Automotive Center din Shanghai. In cazul in care proiectul se va dovedi viabil, Bajoun va primi spre fabricare si cate o linie destinata MPV-urilor si SUV-urilor de mici dimensiuni.
Productia de vehicule din China, asigurata de catre partenerii la joint-venture, a fost extinsa de la 900.000, la 1,3 milioane de unitati.
Incepand cu anul 2012, Bajoun se asteapta sa vanda 200.000 de vehicule pe an.

Corvin (Cristan Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3353 :: 22.2MB