No SSO cookie

General Motors lanseaza un nou brand in China

voteaza
(0/ 0)
General Motors lanseaza un nou brand in China
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors lanseaza Bajoun, un brand destinat exclusiv pietei din China.

 
 
General Motors, concernul care in ultimul an a desfiintat patru dintre cele opt branduri americane pe care le detinea, a declarat ca intentioneaza sa creeze un brand nou, in China, denumit Bajoun. Acest brand va fi destinat constructiei de masini destinate transportului de persoane, care vor fi fabricate si vandute de catre SAIC-GM-Wuling, un joint-veture multinational.

Ideea crearii acestui brand vine dupa ce GM a inregistrat o cerere atat de ridicata pentru vehiculele proprii, incat a depasit in prima jumatate a anului in curs, ca vanzari, numarul de masini vandute in China, fata de cele vandute in SUA.

SGMW, corporatia din China, are in administrare la ora actuala, o linie de mini microbuze, care sub brandul Wuling, sunt cele mai populare vehicule de mici dimensiuni din China. Aproape jumatate dintre vehiculele comercializate de catre GM in China, sunt sub brandul Wuling. Anul trecut, SGMW a comercializat un numar ttoal de 1.061.213 unitati.

Bajoun, care in chineza inseamna "Cal Pretios", va inaugura anul acesta o linie destinata fabricarii de masini de mici dimensiuni, low-cost, care vor fi comercializate de catre dealerii SGMW existenti, dar si de noi dealership-uri ce se vor crea.

Primul model, un sedan de mici dimensiuni, a fost deja proiectat de catre SAIC-GM Pan Asia Technical Automotive Center din Shanghai. In cazul in care proiectul se va dovedi viabil, Bajoun va primi spre fabricare si cate o linie destinata MPV-urilor si SUV-urilor de mici dimensiuni.
Productia de vehicule din China, asigurata de catre partenerii la joint-venture, a fost extinsa de la 900.000, la 1,3 milioane de unitati.
Incepand cu anul 2012, Bajoun se asteapta sa vanda 200.000 de vehicule pe an.

Corvin (Cristan Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8459 :: 22.19MB