No SSO cookie

General Motors Europa restructureaza Companiile Nationale de Vânzari

voteaza
(0/ 0)
General Motors Europa restructureaza Companiile Nationale de Vânzari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors intenţionează să centralizeze structurile de vânzări ale brandurilor sale din Europa, Opel-Vauxhall şi Saab, în cadrul unei companii unice de vânzări GM, informează un comunicat al Opel România, remis site-ului www.masini.ro.

 
 
[poza1s]“Nu vom mai avea operaţiuni de vânzări separate în fiecare ţară pentru Opel/Vauxhall şi Saab. Vom lucra cu o companie unică GM de vânzări naţională cu funcţii integrate”, a spus Jonathan Browning, vicepreşedinte GM Europe pentru Vânzări, Marketing şi Aftersale. “Există un potenţial sporit de sinergie şi transfer de know-how între branduri, acest lucru însemnând o mai bună concentrare asupra brand-urilor şi un serviciu mai bun pentru clienţi şi dealeri.” În cadrul strategiei de întărire şi consolidare a operaţiunilor de vânzări, marketing şi aftersales (“SM&A”) din Europa, GM a hotărât mai multe schimbări, care se vor aplica separat, în funcţie de structura existentă în fiecare ţară. [poza2s]Astfel, în Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Norvegia, Suedia, Elveţia şi UK, entităţile actuale de vânzări şi distribuţie ale GME, Opel, Vauxhall şi Saab vor fi unite într-o organizatie multi-brand unică GM. În Spania, un acord recent va permite realizarea unei structuri similare, urmând ca General Motors să preia activităţile de distribuţie pentru Saab de la fostul importator privat. În Europa Centrală şi de Est, companiile naţionale de vânzări GM din Rusia (GM CIS) şi din Turcia (Opel Turkey) sunt deja responsabile pentru activităţile de marketing ale produselor Saab. În alte ţări din Europa Centrală şi de Est, Saab este reprezentat de către diferiţi importatori; pe aceste pieţe, structurile organizaţionale rămânând neschimbate. Pe pieţele vizate, departamentele precum finanţele şi resurse umane vor fi integrate în totalitate, în timp ce departamentele ce implică contactul cu clienţii, vanzările şi service-ul vor păstra caracteristicile specifice fiecărui brand. Economiile de scală şi costurile structurale reduse ale acestei organizaţii multi-brand vor asigura o susţinere şi oportunităţi sporite pentru brand-urile individuale. În acest context, noile entităţi multi-brand vor purta numele GM. [poza3s]Compania a avut succes în acest sens pe multe pieţe, incluzând Austria, Rusia şi Turcia iar acum încearcă sa aplice acest concept în toată Europa. Se aşteaptă ca implementarea acestuia să se finalizeze până la sfârşitul acestui an. În plus, GM Europa încearcă să integreze câteva dintre activităţile centrale de SM&A ale Opel/Vauxhall, Saab şi parţial GM Daewoo, cum ar fi dezvoltarea reţelei de dealeri, vânzările de flote, marketing, etc., cu scopul de a obţine un nivel maxim al sinergiei la nivel central şi de a oferi sprijin mai eficient şi prompt unităţilor naţionale. Acest efort de restructurare a vânzărilor urmează linia generală a strategiei GM Europa de a forma o organizaţie integrată şi unită. Planuri similare de consolidare sunt realizate şi în alte arii de activitate. Recent a fost iniţiată o strategie de integrare a centrelor tehnologice din Europa cu scopul de a maximiza efectul expertizei specifice la fiecare dintre aceste centre şi în acelaşi timp pentru a elimina dublarea cercetării şi dezvoltării.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1376 :: 17.77MB