No SSO cookie

General Motors estimeaza ca va face circa 10.000 de disponibilizari la Opel

voteaza
(0/ 0)
General Motors estimeaza ca va face circa 10.000 de disponibilizari la Opel
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Contructorul auto american General Motors estimeaza ca va face circa 10.000 de disponibilizari la subsidiara sa europeana Opel, pe care tocmai a anuntat ca o pastreaza, din personalul total de 50.000 de salariati, a declarat miercuri vicepresedintele grupului, John Smith, citat de AFP.

 
 
Marti, General Motors a anuntat ca va pastra subsidiara Opel, renuntand sa o mai vanda consortiului Magna/Sberbank, si ca o va restructura.

Astfel, grupul american vrea sa reduca costurile Opel cu 30%, ceea ce presupune 10.000 de disponibilizari, a precizat Smith, intr-o conferinta telefonica cu jurnalistii europeni.

Opel are facilitati de productie in Germania, unde lucreaza jumatate dintre salariatii sai, precum si in Spania, Belgia, Polonia si Marea Britanie, in care produce autoturisme sub marca Vauxhall.

General Motors s-a angajat sa prezinte "foarte curand" un plan de restructurare detaliat pentru Opel. Smith si-a exprimat speranta ca guvernul german, care nu si-a ascuns nemultumirea in legatura cu razgandirea GM in privinta Opel, va admite ca planul este unul avantajos.

Reprezentantul General Motors a apreciat ca reactia Berlinului, care sustinea cedarea Opel catre grupul canadian Magna, "este de inteles", dar a subliniat ca Londra, Varsovia si Madridul au primit favorabil decizia GM.



 

Cuvinte cheie:
GM | Opel |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2873 :: 18.68MB