No SSO cookie

Geely si Volvo au neintelegeri legate de viitorul companiei

voteaza
(0/ 0)
Geely si Volvo au neintelegeri legate de viitorul companiei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Geely si Volvo par a avea neintelegeri grave legate de viitorul companiei. Detinatorul companiei, Geely, doreste sa duca compania intr-o directie premium, in timp ce executivul Volvo doreste sa nu se aventureze inca in acest segment.

 
 
Cele doua companii au neintelegeri majore cu privire la gama de modele care ar trebui produse, dar si in legatura cu promovarea si marketing-ul modelelor curente. Aceasta neintelegere s-a putut observa si in interviurile luate cu privire la crearea unui rival pentru BMW Seria 7.

Declaratiile CEO-ului Volvo contrazic cele spuse de Li Shufu, presedintele companiei Geely. Stefan Jacoby doreste ca Volvo sa produca masini compacte care sa atraga clientii europeni prin consumul si design-ul inovativ. Pe de cealalta parte, Shufu doreste ca Volvo sa devina un brand premium care sa creeze limuzine de lux pentru piata chineza.

Shufu a concluzionat spunand ca este dispus sa se increada in executivul Volvo, dat fiind si faptul ca Volvo este acum unde este datorita acestora. Geely doreste totusi sa deschida doua fabrici Volvo in China, putand astfel sa produca o serie de modele de lux pentru piata chineza. Daca modelele se dovedesc a fi competitive in segmentul premium, Volvo ar putea sa le introduca si pe piata europeana.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1715 :: 18.68MB