La fel ca si modelul coupe, Gleagle GS are un design... interesant, cu o grila fata daca nu frumoasa macar originala, un parbriz “avantat” si o parte din spate foarte masiva. Poate ca designul exterior nu va cuceri inimile prea multora, insa surprinzator este interiorul, cu materiale de foarte buna calitate si un aer sportiv.
Din pacate, asa cum ne-au obisnuit chinezii, puterea lui Gleagle GS-CC va fi furnizata de un motor de 1,3 litri turbo, cu patru cilindri, ce ofera doar 127 CP.
Mai multe informatii vor fi disponibile saptamana viitoare si va vom tine, desigur, la curent.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!