No SSO cookie

Fratele mai mic si mai rau

voteaza
(0/ 0)
Fratele mai mic si mai rau
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW M1 il bate pe fratele mai mare M3, pe circuitul de la Hockenheim.

 
 
Exista cateva lucruri care ii vor face intotdeauna mai fericiti pe cei din mai tanara generatie, mai fericiti chiar decat cand castiga la loterie. Unul dintre aceste momente este cand reusesc sa-i puna la punct pe fratii mai mari, pe baietii din cartier, sau sa-si castige independenta fata de parinti. Se pare ca BMW M1 a reusit sa-l puna la punct pe venerabilul M3, intr-o confruntare pe circuitul de la Hockenheim, pusa la punct de jurnalistii germani de la Sport Auto.


Cei doi frati bavarezi s-au intalnit asadar pe celebrul circuit, unde cel tanar a reusit sa scoata un timp de 1:14:1 minute, cu aproape un clipit din geana stanga mai rapid decat BMW M3, care a scos un timp de 1:14:2 minute.
Totsi, BMW M1 este mai rapid decat M3, iar comparativ cu Porsche Cayman S, diferenta este de o zecime de secunda in favoarea ultimului mentionat, pe acelasi circuit. Insa il face acest test mai bun decat M3? Vor fi clientii convinsi si se vor indrepta mai degraba catre M1?
 
Nu, este doar un test, realizat de o singura publicatie, adica mult prea putin pentru a zdruncina legendarul M3, insa suficient pentru a trezi semne de intrebare. Insa nu trebuie neglijat aspectul celor doi cilindri in minus ai M1, fata de M3.


Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3895 :: 17.86MB