No SSO cookie

Fratele mai mic si mai rau

voteaza
(0/ 0)
Fratele mai mic si mai rau
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW M1 il bate pe fratele mai mare M3, pe circuitul de la Hockenheim.

 
 
Exista cateva lucruri care ii vor face intotdeauna mai fericiti pe cei din mai tanara generatie, mai fericiti chiar decat cand castiga la loterie. Unul dintre aceste momente este cand reusesc sa-i puna la punct pe fratii mai mari, pe baietii din cartier, sau sa-si castige independenta fata de parinti. Se pare ca BMW M1 a reusit sa-l puna la punct pe venerabilul M3, intr-o confruntare pe circuitul de la Hockenheim, pusa la punct de jurnalistii germani de la Sport Auto.


Cei doi frati bavarezi s-au intalnit asadar pe celebrul circuit, unde cel tanar a reusit sa scoata un timp de 1:14:1 minute, cu aproape un clipit din geana stanga mai rapid decat BMW M3, care a scos un timp de 1:14:2 minute.
Totsi, BMW M1 este mai rapid decat M3, iar comparativ cu Porsche Cayman S, diferenta este de o zecime de secunda in favoarea ultimului mentionat, pe acelasi circuit. Insa il face acest test mai bun decat M3? Vor fi clientii convinsi si se vor indrepta mai degraba catre M1?
 
Nu, este doar un test, realizat de o singura publicatie, adica mult prea putin pentru a zdruncina legendarul M3, insa suficient pentru a trezi semne de intrebare. Insa nu trebuie neglijat aspectul celor doi cilindri in minus ai M1, fata de M3.


Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4536 :: 17.87MB