No SSO cookie

Frankfurt LIVE: Audi S5 Sportback

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt LIVE: Audi S5 Sportback
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua sportiva Audi, destinata pietei europene, a fost lansata oficial.

 
 
Audi tocmai a lansat oficial si modelul S5 Sportback, care face furori cu motorizarea V6 de 3,0l. Acest motor este deja in echiparea standard a modelului S4,  disponibil pe A6 si in curand va inlocui traditionalul V8 existent in echiparea modelului S4.

Tractiunea integrala Quattro este standard, la fel ca si transmisia automata cu sapte trepte S Tronic. Un diferential sport poate fi obtinut extra-cost.

Alte dotari standard ale modelului S5 sunt finisajele metalice ale oglinzilor retrovizoare, cele patru tevi de esapament, jantele din aliaj cu design specific liniei S, si barile verticale ale grilei motorului care au devenit lucioase. In fapt, este un S5 care a primit doua portiere in plus si un spate redesenta care-l aduce in segmentul hatchback. S5 Sportback este dovada vie ca un model standard poate fi transformat intr-unul sport.

Puterea dezvoltata de motorul V6 este de 333 CP si un cuplu motor de aproape 440 Nm, iar acceleratia este de 5,4 secunde de la 0 la 100 km/h. Viteza maxima, limitata electronic, este de 250 km/h, iar consumul estimat, este de 9,8 l/100 km.

Audi S5 Sportback va fi disponibil in show-room-urile din Germania in primavara anului 2010 contra unui pret de baza de 57900 Euro, ceea ce demonstreaza ca accesul la o sportiva nu este tocmai ieftin.



Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2531 :: 17.88MB