No SSO cookie

FOTO: Conceptul Peugeot SR1

voteaza
(0/ 0)
FOTO: Conceptul Peugeot SR1
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peugeot va prezenta in luna martie, la Salonul Auto de la Geneva, noul concept Peugeot SR1. Conceptul este un cabriolet coupe veritabil, dar are si o mica surpriza, noul logo Peugeot.

 
 
Peugeot a fost mereu recunoscuta ca si un producator de masini de familie, masini sigure si modeste. Acest concept insa vrea sa arate tutoror ca Peugeot poate fi si sinonim cu sportiv si sexy. Noul concept SR1 prezinta si noul logo, leul francez suferind mici modificari.

Conceptul SR1 va fi dotat cu un propulsor diesel de 1.6 litri pentru rotile fata si cu unul electric de 95CP pentru cele din spate. Puterea combinata a celor doua motoare este de 313 CP, iar tractiunea integrala. Noul tip de tractiune integrala si motorizare, se va regasi si pe noul Peugeot 3008, la lansarea acestuia in 2011.

Consumul conceptului SR1 este de aproximativ 4 litri/100 km, iar emisiile sunt de 119g CO2/km. Conceptul este unul futurist, nimic nu pare standard, totul este deisebit, de la interior pana la oglinzile intortocheate. Aceasta ar putea fi noua directie adoptata de Peugeot, o atitudine mai agresiva si mai iesita din comun, ceva diferit de mediocritatea modelelor actuale.


Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

e beton in todeauna mia placut peugeot

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5391 :: 22.2MB